Met een werkplek je accommodatie aantrekkelijk maken voor digitale nomaden

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Met een werkplek je accommodatie aantrekkelijk maken voor digitale nomaden

Sybe_0-1678103023532.png

 

Wil je meer digitale nomaden aanspreken met jouw advertentie? Een werkplek installeren is dan een goede zet.

 

Nu werken op afstand gewoner wordt en steeds meer mensen als digitale nomaden leven, is een goed uitgeruste werkplek inmiddels voor veel reizigers een onmisbare voorziening. Met een werkplek kan jouw accommodatie een gewilde optie worden voor mensen die op zoek zijn naar een comfortabele accommodatie waar ze productief kunnen werken.

 

Denk bij het inrichten van een werkplek in ieder geval hieraan:

 

💻 een comfortabele stoel en bureau

💡 goede verlichting

📶 snel en betrouwbaar internet

 

Met deze voorzieningen speel je goed in op wat digitale nomaden nodig hebben, en zo kan jouw accommodatie er ook voor deze doelgroep uitspringen. Ga meteen aan de slag en richt je ruimte zo in dat gasten productief kunnen werken in een accommodatie die van alle gemakkelijk is voorzien.

 

Voorzieningen gelijk aanvinken

 

Welke handige tips heb jij voor het ontvangen van gasten die tussendoor ook moeten werken?

 

Groetjes,

Sybe

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

 een comfortabele stoel en bureau

 goede verlichting

 snel en betrouwbaar internet

Dat is precies wat ik aanbied.
regelmatig heb ik daardoor gasten die langere tijd blijven

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Genoeg plek voor flip-over bladen 😉 

Ik had eens een man die zijn jaarplanning ging maken. Met min toestemming had hij alle flip-over bladen op de ruiten geplakt. De buren kwamen toch even vragen wat voor bijzondere bezoekers we hadden 😄

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Dat doet me denken aan iemand die een boek aan het schrijven is en heel z'n muur volgeplakt heeft met post-its! 😆

 

@Bob297 Het geeft mensen die voornamelijk van thuis werken - digital nomads dus - de kans om ook beter de locale cultuur te proeven! Je zegt dat gasten een langere tijd blijven, heb je het dan over een aantal dagen/weken/maanden? En wat zijn de voor- en nadelen daarvan voor jullie?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

@Sybe 
digital Nomads blijven 4-13 weken.
Voor mij is het voordeel dat die periode 100% bezet
Ik hoef voor die periode minder marketing activiteiten te ontplooien en m'n lokale manager heeft het ook wat rustiger.
Het nadeel is de lagere huurprijs omdat ik bij lange perioden 20% korting verleen.

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Bob299 Dat wordt dan een kwestie van wegen de voordelen op tegen de nadelen. Het lijkt me dat die korting zich ook enigszins rechttrekt wanneer je het vergelijkt met korte verblijven waar je soms en paar lege dagen tussen reservaties hebt.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf