Net nieuw geadverteerd. Kijk gerust mee en ik hoor graag advies

Net nieuw geadverteerd. Kijk gerust mee en ik hoor graag advies

Ik heb hier nieuwe. Deze week op booking en 4 reserveringen. Nu 2 dagen op airbnb en nog geen boeking. Kijken jullie mee wat verbeterpunten zijn? Ik hoor graag tips!

https://www.airbnb.be/rooms/1333403770502697215?check_in=2025-02-04&check_out=2025-02-06&guests=1&ad...

Groetjes

7 Antwoorden 7
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Eva3939!

Misschien hebben @Katja202 @Kirsten266 @Mirjam0 @Mieke0 @Bob297 tips? 👀

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Hallo Eva,

ik ga zo kijken maar wilde wel vast weten of de advertentie dezelfde is. Dus zowel op Booking als op Airbnb of gebruik je andere foto's, teksten ed?

Wordt vervolgd

Mieke

Mieke0
Level 10

Even gekeken en heb eigenlijk alleen complimenten. Mooie foto's en een goede tekst. Is de studio onderdeel van jullie huis? Het helpt als je vrienden vraagt je te liken/bewaren. Stuur je link naar ze. Je kunt ook een leuke link aanmaken en dit is ook al voldoende: https://www.airbnb.be/rooms/1333403770502697215.

Kijk even op: https://www.airbnb.be/help/search?q=persoonloijke%20linl.

En je kunt kijken of je niet aanhaken bij een Superhost Ambassadeur.

Mieke

Dankjewel. Ik ga dat liken vragen. Ik ben nog aan het wachten op mijn logiesnummer en dan kan breder reclame maken in de buurt ,gemeente/ kalmthoutse Heide en instagram,.. . Wat kan die superhost extra doen? Ik heb dat denk ik geprobeerd, maar ze heeft ook alleen maar even gekeken.

Verder heb ik op dit moment 2 boekingen via airbnb en 4 via booking...Ik hoop wel dat het meer wordt:-)...

Mieke0
Level 10

Vaak gaan recensies goed werken en ik ben Ambassadeur Superhost en geef mijn hosts altijd het advies om heel helder en transparant te communiceren. Vertel wat niet goed is en natuurlijk ook wat wel lekker loopt. Na vertrek stuur ik ze altijd een bedankje voor de goede communicatie, het opgeruimde huis na vertrek en dat ik ze 5 sterren geef. Dit natuurlijk pas na je inspectie. 

Januari is idd slow en wie weet waren juist de goede data al bij Booking gereserveerd.

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Eva3939 
Ik kan je advertentie goed vinden wanneer ik op Kappellen zoek. Sterker nog, je kwam als eerste tevoorschijn.
Je advertentie ziet er prima uit, en je maakt gebruik van de speciale aanbieding.
Eén week adverteren op booking en meteen 4 reserveringen, is bijzonder snel.

Ik moet wel zeggen dat is als gast de zoekmachine van booking wat prettiger vind. Verder moet je misschien nog wat geduld hebben. Januari zal niet bepaald hoogseizoen zijn

Alvast bedankt voor het compliment.  Ik zal nog wat meer reclame kunnen maken in de buurt, maar wil helemaal in orde zijn met logiesdecreet. Want dat is wel heel wat extra werk en kosten....

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf