Notities zijn verdwenen uit de calender en ik kan er geen nieuwe notities in plaatsen.

Ronald377
Level 1
Amsterdam, NL

Notities zijn verdwenen uit de calender en ik kan er geen nieuwe notities in plaatsen.

Omdat ik met meerdere bookings platform werk gebruik ik de agenda van airbnb om dagen te blokkeren met een notitie van de mensen die gaan komen. Nu zijn alle notities verdwenen en kan ik er ook geen notities meer in zetten.  Airbnb heeft me in middels laten weten dat zij geen link hebben kunnen ontdekken. Maar ook de berichten van airbnb komen niet meer in mijn inbox terecht.  Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen en wat er aan de hand is? Heeft iemand anders een soortgelijke ervaring? 

4 Antwoorden 4
Dennis32
Level 2
Oostvoorne, Netherlands

dit bericht is 5 jaar geleden maar is dit weer terug gedraaid ? heb er namelijk nu last van en ook het zelfde kan niet meer kijken waarom ik deze datum heb moeten blokken 

Hier ook.   Ik gebruik notities om privé activiteiten te noteren en de dag te blokkeren.  Wie weet of notities nog werken en hoe dan?

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Erik2563 @Dennis32   Bij mij werkt het nog gewoon. Als ik op de computer op de datum klik dan komt er rechts aan de zijkant drie zwarte vakjes. De onderste is notities. En alle notities die ik gemaakt heb van voor de update staan er nu nog steeds in.

Katja202_0-1749632219494.png

Op de telefoon in de app komen de notities onderin te staan.

Uhmmmmm misschien oplossing voor dummies even helemaal uitloggen en weer inloggen. Of op de telefoon, app eraf en er weer opnieuw opzetten? Bij mij werkt day vaak wel.

succes.

Groetjes Katja
Dennis32
Level 2
Oostvoorne, Netherlands

Hoi Katje,

Dat klopt, ik had dat ook – maar het ging om notities die al bestonden vóór de Airbnb-update. Nu lukt het me niet meer om nieuwe notities aan te maken.

Ook kon je voorheen zelf bepaalde dagen aanvinken en dan meteen zien wat de totale kosten voor de gast zouden zijn. Dat zie je nu ook niet meer.

Wij hebben veel zakelijke gasten die van tevoren vragen of er nog iets beschikbaar is. Soms willen ze dat we helpen met een extra nacht of later uitchecken. Omdat je bij ons via Airbnb altijd minimaal twee nachten moet boeken, maakte ik dan een notitie dat de gast bijvoorbeeld via Airbnb nog één nacht extra blijft of later wil uitchecken. Dat kan ik nu dus niet meer registreren.

IMG_0783.png

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.