[PEILING] Welk toestel gebruik jij om je advertentie te beheren?

Opgelost!
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

[PEILING] Welk toestel gebruik jij om je advertentie te beheren?

PEILING Welk toestel gebruik jij.jpeg

Hoi allemaal!

Als Host is het belangrijk om de juiste tools te hebben om je advertentie te kunnen beheren. Of je nu antwoord op berichten, een advertentie aanmaakt, of je kalender update, het juiste toestel is de sleutel tot efficiënt werken.

Vind je het makkelijker om op berichten te reageren op een telefoon of tablet? Of gebruik je liever een desktop PC om je advertentie aan te maken en je kalender te onderhouden?

We zijn nieuwsgierig naar wat voor toestel jullie gebruiken om je advertentie te beheren! Gebruik je liever een mobiele telefoon/tablet/desktop PC of is er iets anders wat bovenaan je lijstje staat?

Ik kijk ernaar uit om van jullie hierover te horen! Deel wat je hiervan vindt in de antwoorden hieronder.

Groetjes,

Sybe

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

1 Beste Antwoord
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi allemaal! Bedankt aan iedereen die tot nu toe meegedaan heeft aan deze peiling. Hier zijn de resultaten zoals ze er nu bij staan. Let op: de peiling is nog open dus als je nog mee wilt doen, graag!

Sybe_0-1677234672707.png

De voorkeur is redelijk verdeeld maar Desktop PC neemt toch de leiding! Ook heb ik voor jullie allen nog een vraag:

Wat weerhoudt je ervan om de andere toestellen te gebruiken? Vind je het bijvoorbeeld onhandig om elke keer de PC op te moeten starten of is het te klein of onoverzichtelijk op een telefoon?

-----

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

8 Antwoorden 8
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi allemaal! Er zijn in de afgelopen maanden weer wat antwoorden bij gekomen, leuk! 😃

Het lijkt erop dat de stemming niet veel veranderd is, een desktop PC is nog steeds het populairst om te gebruiken. 

Sybe_0-1689666219823.png

-----

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi allemaal! Bedankt aan iedereen die tot nu toe meegedaan heeft aan deze peiling. Hier zijn de resultaten zoals ze er nu bij staan. Let op: de peiling is nog open dus als je nog mee wilt doen, graag!

Sybe_0-1677234672707.png

De voorkeur is redelijk verdeeld maar Desktop PC neemt toch de leiding! Ook heb ik voor jullie allen nog een vraag:

Wat weerhoudt je ervan om de andere toestellen te gebruiken? Vind je het bijvoorbeeld onhandig om elke keer de PC op te moeten starten of is het te klein of onoverzichtelijk op een telefoon?

-----

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Ik gebruik m'n laptop. Dat vind ik een stuk makkelijker typen.
Ook kopieer ik de gegevens naar een centraal gasten bestand dat ik gebruik om onze beheerders te informeren.
Via m'n property management systeem op m'n laptop update ik ook de prijzen, integreer met andere website, en registreer rechtstreekse reserveringen.

Dat zou me allemaal op m'n iphone niet lukken.
De iphone gebruik ik alleen om reserveringen te bekijken als ik onderweg ben of om korte berichten te sturen

Tonny17
Level 2
Arnhem, Netherlands

mobiel beheer (Iphone 13) had mijn voorkeur maar ik heb steeds meer problemen omdat de updates soms meer dan 9 uur op zich laten wachten. Zijn er meer hosts met deze problemen? En hoe lossen jullie het op?  

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Tonny17 @Sybe 

Nu je het zegt. 
ik merk dat de berichtenfunctie binnen de Airbnb app sinds de laatste update inderdaad niet meer naar behoren werkt.  Ik moet de app regelmatig afsluiten om de nieuwe berichten te lezen. 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Sybe 

Ik heb mijn hele advertentie op de laptop gemaakt. Dat is toch het overzichtelijkste. 
Verder doe ik nagenoeg alles op de telefoon alleen kun je sommige instellingen alleen op de computer doen ( toen ik over wilde stappen naar professional tools bijvoorbeeld) maar die slinger ik bijna nagenoeg niet aan 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Kirsten266 Dat zijn inderdaad vaak instellingen waar je maar af en toe aan zit. Vind je het makkelijk om zaken zoals bijvoorbeeld je kalender, waar wat meer overzicht ook fijn kan zijn, ook op je telefoon bij te houden?

-----

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ja verder doe ik alles op mijn telefoon. De kalender vind ik ook heel overzichtelijk op de mobiele versie. 
Ik merk alleen dat soms de inzichten niet direct bijgewerkt worden met nieuwe boekingen ( inkomsten en hoeveel nachten er nog vrij zijn) niet gelijk automatisch bijgewerkt worden maar ik weet niet of dat op de desktop versie wel het geval is. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf