Regelsets verdwenen

Joyce-En-René0
Level 2
Kerkrade, Netherlands

Regelsets verdwenen

Afgelopen jaar heb ik regelsets aangemaakt voor de vakantieperiodes. Toename van prijs en minimum verblijf van 4 nachten in het hoogseizoen. Tot mijn schrik zie ik nu dat als mensen boeken deze regels niet worden toegepast. Ik wilde de regels controleren, maar zie dat ze verdwenen zijn. 

 

Nieuwe regelsets aanmaken lukt ook niet. Je moet de regelset een naam geven om hem op te kunnen slaan, maar ik kan niet typen in dat veld. In de velden met de prijsaanpassingen en overnachtingen kan ik wel gewoon typen. Heb het al met verschillende browsers geprobeerd, maar overal hetzelfde. 

 

Hebben meer mensen last van verdwenen regels en het niet kunnen aanmaken van nieuwe?

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Joyce-En-René0  ik werk niet met regelsets. Misschien kan @Bob297 je helpen?

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Joyce-En-René0 
Kan het zijn de de regels betrekking hadden op de vorige zomer periode? Meestal geeft je een regelset aan voor een specifieke periode.

Misschien moet je ze eerst verwijderen?

Gebruik je misschien slimme tarieven?

"Prijsregels hebben geen invloed op de prijzen van advertenties, wanneer Slimme Tarieven is ingeschakeld."

Ik kan het zelf niet meer testen omdat ik sinds 2 jaar ben overgestapt op een property management systeem. Die regelt alles voor me.

Je kunt ook de helpdesk bellen. Op werkdagen en kantoortijden heb je de grootste kans een NL sprekende persoon te treffen. Daarbuiten kom je vaak in Azie terecht

020-5222333

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf