Regelsets

Margreet7
Level 2
Lunteren, The Netherlands

Regelsets

Goedenavond,

Ik ben al een paar dagen over en weer aan het mailen met airbnb.

Ik heb als voorbeeld op 25 april de regelset toegepast van minimaal 2 nachten, als ik dit ga controleren klopt dit inderdaad,  er kan dan niet voor 1 nacht gereserveerd worden, bij 26 en 27 april heb ik de regelset toegepast van GEEN INCHECK, maar gasten kunnen gewoon vanaf die datum boeken.

Ik kwam hierachter, omdat ik een boeking had van 24 tot en met 25 december, terwijl ik daar ook die regels had toegepast,  en moest deze gast annuleren. 

Mede door de taal kom ik er niet uit met airbnb, ze zeggen dat ik 26 en 27 april dan moet blokkeren,  maar dat wij ik natuurlijk niet,  want dan kan er helemaal niet meer geboekt worden.

Ik heb dit zo voor alle weekenden in de zomer toegepast,  maar hier kan ik dus niet op vertrouwen.

Ik heb nu het Direct Reserveren uitgeschakeld.

Kan iemand me hiermee helpen? In de voorgaande 2 jaren ging dit gewoon goed. 

Alvast bedankt !

5 Antwoorden 5
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Mieke0 @Mirjam0 @Bob297 @Kirsten266 weten jullie misschien meer? Ik heb namelijk een artikel gevonden maar ik weet niet of dit misschien handig kan zijn voor @Margreet7 https://www.airbnb.nl/help/article/2062 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Margreet7
Level 2

@Mieke0 @Mirjam0 @Bob297 @Kirsten266 ik ben eruit,  ik had gewoon als regelset Geen incheck ingesteld,  maar had niet door dat ik allemaal verschillende moest aanmaken met bijv zaterdag en 1 voor de zondag,  ik dacht gewoon heel simpel dat de regel geen incheck genoeg was. 
Bedankt voor het meedenken 
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Margreet7 
Het veiligst is om in je kalender te gaan staan en de datums waarop gasten niet kunnen komen te blokkeren.
Je doet dit door in je kalender de datums te selecteren. Aan de rechterkant opent zich dan een scherm waarop je kunt aangeven dat je wilt blokkeren.

Margreet7
Level 2

@Bob297 Blokkeren wil ik niet,  gasten kunnen die datums week gewoon in de woning verblijven.

Maar ik ben eruit,  ik had gewoon als regelset Geen incheck ingesteld,  maar had niet door dat ik allemaal verschillende moest aanmaken met bijv zaterdag en 1 voor de zondag,  ik dacht gewoon heel simpel dat de regel geen incheck genoeg was. 
Bedankt voor het meedenken .
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Fijn dat dit nu opgelost is @Margreet7

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf