Reisgids

Opgelost!
Loes45
Level 3
Bakel, Netherlands

Reisgids

Hiiii,

Waar vinden gasten eigenlijk mijn reisgids op mijn advertentiepagina? Ik ben mijn advertentie aan het bekijken vanuit een gast gezien maar zie nergens mijn reisgids staan, als ik hem al niet kan vinden hoe vinden gasten deze dan?

Ik kan hem natuurlijk sturen na de boeking maar vind het fijner als hij al duidelijk in beeld staat voor de boeking, zodat ik gasten kan laten zien waarom het leuk gaat worden bij ons!

Groet Loes.

Beste Antwoord
Loes45
Level 3
Bakel, Netherlands

Hi Sybe,

Dank je wel voor je antwoord! Na lang zoeken heb ik hem ook op mijn advertentiepagina gevonden. Als je naar beneden scrolt naar: "Waar je zult verblijven" kun je kiezen voor "meer". Daar staat ie ook! Jammer dat zo'n reisgids niet duidelijker te vinden is, het kan zomaar een overhaal dingetje zijn zodat gasten sneller bij je boeken.

Groetjes Loes

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

5 Antwoorden 5
Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Hoi @Loes45 ! De reisgids staat volgens mij op jouw profielpagina in plaats van je advertentie. Gasten kunnen er ook bij onder het tabje "Reizen". https://www.airbnb.nl/resources/hosting-homes/a/create-a-guidebook-to-share-your-local-tips-23

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Loes45
Level 3
Bakel, Netherlands

Hi Sybe,

Dank je wel voor je antwoord! Na lang zoeken heb ik hem ook op mijn advertentiepagina gevonden. Als je naar beneden scrolt naar: "Waar je zult verblijven" kun je kiezen voor "meer". Daar staat ie ook! Jammer dat zo'n reisgids niet duidelijker te vinden is, het kan zomaar een overhaal dingetje zijn zodat gasten sneller bij je boeken.

Groetjes Loes

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ja ik vind het ook zo vervelend dat hij zo weggestopt is. Maar dat vind ik eigenlijk met de hele opmaak van de advertentie. Je moet alles open klikken en doorklikken voordat je alle info hebt. 

Ik stuur de reisgids altijd als 1e reactie nadat mensen geboekt hebben, maar daar heb je dan niets aan als je vooraf de mensen daar al mee wilt prikkelen 

Loes45
Level 3
Bakel, Netherlands

Hoi Kirsten,

Precies, daar loop ik ook een beetje tegenaan. Wel een idee inderdaad om de reisgids in de advertentie te vermelden, ik ga even kijken of dat met een link kan.

Dank je!

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

@Loes45 Oh ja nu heb ik 'm ook gevonden. Zo leren we elke dag weer bij! 

@Kirsten266 Ik snap wat je bedoelt, er is ook heel veel informatie om overzichtelijk op één pagina te kunnen weergeven. 

Misschien zou je je reisgids in je advertentiebeschrijving kunnen benoemen met een linkje of stappen om 'm te vinden, zo staat 'ie toch iets meer in de spotlight!

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf