Nathalie2495 Level 1 Barendrecht, Netherlands Tweede huisje Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel... Laatste reactie Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel dit op mijn telefoon.nu gaan wij een tweede huisje verhuren, kan... Laatste reactie
Tom-En-André0 Level 1 Arnhem, Netherlands Even voorstellen We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En w... Laatste reactie We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En we hebben onze vakantiehuisje in Maspalomas in Gran Canaria gekoch... Laatste reactie
Margreet7 Level 2 Lunteren, The Netherlands Regelsets Goedenavond, Ik ben al een paar dagen over en weer aan het m... Laatste reactie Goedenavond, Ik ben al een paar dagen over en weer aan het mailen met airbnb.Ik heb als voorbeeld op 25 april de regelset toe... Laatste reactie
Marthy1 Level 2 Stolwijk, Netherlands Verhuren van een huis Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor he... Laatste reactie Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor het verhuren van een huis Laatste reactie
Murielle155 Level 1 Xàbia, Spain Korting voor twee weken voor Pasen Goedemiddag. Ik wil graag op een lisiting een korting van 10... Laatste reactie Goedemiddag. Ik wil graag op een lisiting een korting van 10% toevoegen maar alleen voor een bepaalde periode: 28/3 - 13/4 20... Laatste reactie
Susanne676 Level 1 Welke Channel Manager zal ik kiezen? Hallo allemaal, Wij verhuren 3 vakantiebungalows in België, ... Laatste reactie Hallo allemaal, Wij verhuren 3 vakantiebungalows in België, regio Limburg en overwegen een Channel Manager aan te stellen die... Laatste reactie