Nathalie2495 Level 1 Barendrecht, Netherlands Tweede huisje Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel... Laatste reactie Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel dit op mijn telefoon.nu gaan wij een tweede huisje verhuren, kan... Laatste reactie
Tom-En-André0 Level 1 Arnhem, Netherlands Even voorstellen We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En w... Laatste reactie We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En we hebben onze vakantiehuisje in Maspalomas in Gran Canaria gekoch... Laatste reactie
Margreet7 Level 2 Lunteren, The Netherlands Regelsets Goedenavond, Ik ben al een paar dagen over en weer aan het m... Laatste reactie Goedenavond, Ik ben al een paar dagen over en weer aan het mailen met airbnb.Ik heb als voorbeeld op 25 april de regelset toe... Laatste reactie
Judith933 Level 2 Bodegraven, Netherlands last minute korting met regelset Goedendag, Ik heb diverse regelsets aangemaakt en onder ande... Laatste reactie Goedendag, Ik heb diverse regelsets aangemaakt en onder andere ook voor een last minute korting en ook voor diverse prijzen v... Laatste reactie
Johanna844 Level 2 Voorschoten, Netherlands Betalingen Graag zou ik willen weten hoe ik betaald krijg, ik heb nog n... Laatste reactie Graag zou ik willen weten hoe ik betaald krijg, ik heb nog nergens mijn rekeningnummer op hoeven geven. Nog een andere vraag ... Laatste reactie
Els2749 Level 1 Eindschoonmaak Dag ElisaDe eindschoonmaak wordt door ons verzorgd, lakens e... Laatste reactie Dag ElisaDe eindschoonmaak wordt door ons verzorgd, lakens en handdoeken zijn aanwezig. Laatste reactie