Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel...
Laatste reactie
Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel dit op mijn telefoon.nu gaan wij een tweede huisje verhuren, kan...
Laatste reactie
Hi guys,
I am pretty new in the airbnb community and I would like to get tips from experienced hostess in how to improve my listing/ marketing on airbnb in order to get more reservations.
please feel free to check out the listing.
I do not have reviews yet but some confirmed reservations are coming up.
exciting!
Thank you for your tips !
😉
Hallo allemaal,
Ik ben vrij nieuw in de airbnb community en ik zou graag tips krijgen van ervaren verhuurders over hoe ik mijn advertentie/marketing op Airbnb kan verbeteren om meer reserveringen te krijgen.
Voel je vrij om de advertentie te bekijken.
Ik heb nog geen beoordelingen maar een aantal bevestigde reserveringen komen eraan.
Spannend!
Dank u voor uw tips!
[added Dutch translation]
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
Dit is de Nederlandstalige community.
De advertentie is in het Nederlands, maar eerste advies is om Engels als 2e taal toe te voegen
Het blijkt dat je de co-host bent, dus niet de eigenaar (host) van de accommodatie.
Wat betreft huisregels: Als voor elektra en water extra betaald moet worden, dan moet ook worden aangegeven hoe dat berekend wordt en tegen welke tarief. Wees voorzichtig met cash betalingen, beter is om het geld via resolutiecentrum te vragen.
Succes met hosting !
Dit is de Nederlandstalige community.
De advertentie is in het Nederlands, maar eerste advies is om Engels als 2e taal toe te voegen
Het blijkt dat je de co-host bent, dus niet de eigenaar (host) van de accommodatie.
Wat betreft huisregels: Als voor elektra en water extra betaald moet worden, dan moet ook worden aangegeven hoe dat berekend wordt en tegen welke tarief. Wees voorzichtig met cash betalingen, beter is om het geld via resolutiecentrum te vragen.
Succes met hosting !
Klopt het dat de tuin nog in aanleg is? Of is de kale grond niet van jullie?
Dat zou ik erbij vermelden om ervoor te zorgen dat gasten niet teleurgesteld worden.
De 1e foto van de badkamer zou ik even recht zetten.
Yes. Thank you guys.