Trek jonge gezinnen aan met kindvriendelijke voorzieningen

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Trek jonge gezinnen aan met kindvriendelijke voorzieningen

Sybe_0-1676913802162.png

 

Ben je op zoek naar een manier om je advertentie van de rest te onderscheiden en meer gezinnen met kinderen aan te trekken? Kindvriendelijke voorzieningen toevoegen is een eenvoudige en effectieve manier om dat te doen.

 

Gezinnen die met kinderen reizen worden vaak geconfronteerd met uitdagingen bij het vinden van een geschikt verblijf. Door voorzieningen als speelgoed en boeken, of servies, aan te bieden, kun je hen laten zien dat je hun behoeften begrijpt en je advertentie tot hun eerste keuze maken.

 

Niet alleen bieden deze voorzieningen extra gemak en comfort voor je gasten, maar ze onderscheiden je advertentie ook van de concurrentie en verhogen uw zichtbaarheid en waarde.

 

Hier zijn de meest waardevolle voorzieningen voor gasten met kinderen:

 

🧸Speelgoed en boeken - houd de kinderen bezig tijdens hun verblijf

🧑🏽‍🍼Ledikant - zorg voor een veilige en comfortabele slaapruimte voor de kleintjes

🚗Campingbedje - perfect voor gezinnen onderweg en kinderen die nog niet groot genoeg zijn voor het bed!

🥣Servies - zorg ervoor dat etenstijd gemakkelijk en zonder gedoe is voor ouders

 

Laat je ruimte opvallen en geef gezinnen het comfort en gemak dat ze verdienen. Verrijk je ruimte vandaag nog met kindvriendelijke voorzieningen en vergeet niet je profiel bij te werken!

 

Update je voorzieningen vandaag

 

Sybe

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb spelletjes en teken spullen voor de kinderen. Bij ontvangst zorg ik voor de volwassenen altijd voor een flesje prosecco, voor de kids zet ik popcorn neer. 

Ze zijn altijd super enthousiast wanneer ze onze slaapzolder zien. Helaas is de ruimte te beperkt voor ledikantjes en dergelijke. Bovendien hebben we veel op en afstapjes rondom het huis en is de slaapzolder niet geschikt voor echt jonge kinderen. Vandaar dat ik dat ook allemaal duidelijk in mijn advertentie gezet. 

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Jullie slaapzolder is ook echt heel leuk, en popcorn doet het altijd goed bij kinderen! Bij een Tiny House heb je ook maar een beperkte ruimte om mee te werken maar ik denk dat de gasten die jullie krijgen dit ook wel begrijpen.

Ook heel goed inderdaad dat je erbij zet dat het minder geschikt is voor bijvoorbeeld mindervaliden of kinderen; zo zijn mensen van tevoren op de hoogte en kunnen ze hun eigen beslissing maken.

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf