Vaste dagen in- en uitchecken boekingskalender en extra kosten voor bv schoonmaak en huren handdoeken

Opgelost!

Vaste dagen in- en uitchecken boekingskalender en extra kosten voor bv schoonmaak en huren handdoeken

Goedemorgen,

 

Ik ben nieuw  als host en sommige dingen zijn me nog niet helemaal duidelijk, misschien kan iemand mij informatie geven over;

 

- is het mogelijk om in de boekingskalender vaste dagen te plannen voor in- en uitcheken?

- is het mogelijk om aan te geven dat handdoeken gehuurd kunnen worden tegen betaling, zo ja, waar kan ik dat doen?

- waar kan ik schoonmaakkosten vermelden?

 

Groet,

Tanja

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Tanja270 

1. Je kunt aangeven op welke dagen ingechecked kan worden. Onder "tarieven en beschikbaarheid" , sectie "kalenderbeschikbaarheid" bij "beperkte aankomstdagen"

Wil je ook de uitcheck-dagen vastleggen, dan is eerst activering van "professional tools" nodig.

2. Handdoeken zijn normaal gesproken inbegrepen, net als beddegoed. Er is wel een toeslag voor "linnengoed" beschikbaar (ook hier ctivering van "professional tools" nodig)

3. schoonmaakkosten geef je op onder "tarieven en beschikbaarheid", sectie "kosten"

Overigens kun je veel antwoorden ook vinden in de help-sectie, bijv "schoomaakkosten":

https://www.airbnb.nl/help/article/58/hoe-voeg-ik-schoonmaakkosten-toe-aan-mijn-advertentie

 

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Tanja270 

1. Je kunt aangeven op welke dagen ingechecked kan worden. Onder "tarieven en beschikbaarheid" , sectie "kalenderbeschikbaarheid" bij "beperkte aankomstdagen"

Wil je ook de uitcheck-dagen vastleggen, dan is eerst activering van "professional tools" nodig.

2. Handdoeken zijn normaal gesproken inbegrepen, net als beddegoed. Er is wel een toeslag voor "linnengoed" beschikbaar (ook hier ctivering van "professional tools" nodig)

3. schoonmaakkosten geef je op onder "tarieven en beschikbaarheid", sectie "kosten"

Overigens kun je veel antwoorden ook vinden in de help-sectie, bijv "schoomaakkosten":

https://www.airbnb.nl/help/article/58/hoe-voeg-ik-schoonmaakkosten-toe-aan-mijn-advertentie

 

Hartelijk dank voor je reactie Emiel1. Groet, Tanja

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf