Vaste wisseldag in hoogseizoen

Anouk64
Level 2
Wijchen, Netherlands

Vaste wisseldag in hoogseizoen

Hoi allemaal ik wil in het hoogseizoen graag een vaste wisseldag op zaterdag instellen en in de andere seizoenen niet. Ik zie alleen een mogelijkheid om een vaste aankomstdag in te stellen en niet een vaste vertrekdag. Daarnaast zie ik geen mogelijkheid om dit per seizoen anders in te stellen.

 

Standaard wil ik 4 nachten minimaal hanteren met flexibele aankomst en vertrekdagen en in mijn hoogseizoensweken wil ik een minimumverblijf van 7 nachten en wisseldag op zaterdag hanteren.

 

Wie kan mij hiermee helpen? Bedankt alvast voor de info!

 

groet Anouk

6 Antwoorden 6
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Anouk64 
Ga in je kalender staan (bv 1 juli)
Kies aan de rechterkant voor regelset.
Daarin kun je de aankomst- en vertrekdagen ingeven en de reisduur.

Geef bijvoorbeeld in de zomer periode aan: Wisseldag op zaterdag en minimum verblijf 7 nachten
De rest behoudt z'n standaardinstellingen

Anouk64
Level 2
Wijchen, Netherlands

Hi Bob dank voor je hulp! Ik heb het gevonden. Ik had de professionele kalender nog niet dus daarom kon ik de extra opties niet vinden. Ik heb nu diverse regelsets kunnen invoeren.

 

groet Anouk

Hi Anouk,

 

Ik zoek ook naar die professionele kalender maar kan de knop niet vinden 😞 Ik zit wel op mijn computer en niet op telefoon versie.

Kun je me uitleggen hoe je die professionele kalender krijg?

 

gr, Noor

Anouk64
Level 2
Wijchen, Netherlands

Hi Noor ik doe niet heel veel meer met Airbnb aangezien ik er helaas nog geen boeking via heb gekregen dus ik weet het niet precies meer. Als je klikt op kalender dan kan ik links van de kalender op een foto van mijn appartement klikken en dan wissel ik naar een andere versie van de kalender waarin je meer opties hebt. Kan je daar iets mee? groet Anouk

Tim3829
Level 1
Vila Franca da Serra, Portugal

Hey dag Bob, ik slaag er enkel om vast aankomst- en vertrekdagen in te voeren voor de volledige kalender. Ik kan dit niet doen voor een specifieke periode. Ik zie ook de regelset niet staan. Groetjes, Saartje

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@tim
Helaas kan ik het niet meer reproduceren omdat ik met een beheersysteem werk. Dan worden de instellingen daar geregeld en kan ik dit niet meer bij Airbnb doen
Uit m'n hoofd het volgende:
Zie m'n uitleg aan Anouk
Ik denk dat je in de kalender een range kunt aangeven waarvoor de regelset werkt
Misschien dat @Anouk64 dat kan bevestigen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf