Verhuren van een huis

Opgelost!
Marthy1
Level 2
Stolwijk, Netherlands

Verhuren van een huis

Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor het verhuren van een huis

1 Beste Antwoord
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Marthy1 Welkommmm 🌻 Nou volgens mij krijg je aan alle kanten hulp 🙂 

Ook ik wil je wel helpen hoor. Gebruik onze gebruikersnamen met een @ ervoor en je krijgt een melding in je berichtenbox. Of ik krijg een melding als je mijn naam doet met een @ ervoor .....

 

komt vast goed! De video's hier op Airbnb zijn echt super goed. Je moet er wel eventjes op je gemak voor gaan zitten ....

 

Succes en toe ziens op het forum.

Groetjes Katja

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

11 Antwoorden 11
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Marthy1! Wellicht hebben @Mirjam0@Mieke0 @Kirsten266 @Patricia3617 @Katja202 @Barbera0 tips 😊

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Marthy1 welkom! 
waar heb je precies hulp bij nodig? 
zorg dat je mooie foto’s hebt, zorg dat alles duidelijk omschrijven wordt in je advertentie en schroom hierbij niet om ook negatieve puntjes te benoemen. Zo is mijn Tiny house door een grindpad en opstapjes niet geschikt voor mindervaliden en ook de steile trap naar de zolder kan voor sommige mensen een uitdaging zijn. Na een bezoek van vier 70-plussers heb ik dit beter vermeld en voorkom ik ‘klagende’ mensen. 

je kunt me altijd een bericht sturen als je wilt dat ik meekijk of je verder help

Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

@Miek0 ( Mieke de Graan ) kan je op diverse fronten begeleiden wanneer  je er zelf niet uit komt. Zij is co-host en ambassadeur en heeft de kennis en tools om hosts op afstand te helpen.

ook met je teksten, adviezen en instellingen van de agenda. 

Marthy1
Level 2
Stolwijk, Netherlands

Dank je @Mirjam0 , ik zal contact opnemen met Mieke maar eerst wacht ik even de reactie van @Kirsten266  af.

Groet, Marthy.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Marthy1, ik heb even de @ tag toegevoegd aan je reactie zodat @Kirsten266 een notificatie krijgt 😊 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Marthy1 

waar heb je precies hulp bij nodig? 
Loop je ergens tegenaan of heb je specifieke vragen? 

Patricia3617
Level 10
Maaseik, Belgium

Hallo Marthy1

 

Seems to work for us;

- A nice intro short and sweet about , (location, type of accommodation, close to the name of the airport(s) and beautiful tourist cities).

-Although house rules scare some, most travelers are satisfied when everything is ready and clear. and if you add the necessary please and thank you in advance, it is certainly not repellent, on the contrary;

- photos (not only apartment and swimming pool, but also in the immediate vicinity (elevator,?, parking options?, entrance to the building with stairs or without?, etc.), the most important thing is that the photos reflect exactly what was booked has!

- And fill in all the information that you can add thanks to the Airbnb site, to make your advertisement as complete as possible, because a complete advertisement is certainly AS important as its appearance. .

But all in all, Host(s) on AirBnb are doing great (all over the world), I notice more and more superhost(s), and it is super positive, which also makes every accommodation attractive..

 

And our personal touch is "a welcome basket with snacks, fruit juice, water and bubbles"

+ a beautiful Ecard at Christmas & New Year to our guests who have been there in the past year, just to ensure that they do not forget us and come back (such as a number who have already returned to us for the 2nd and 3rd time). Familiar guests feels so good, because we don't have to worry about the left-behind state of our Casa Sylva :laughing_face_with_laughing_eyes:..

So Marthy that was it

 

Many Greetings, Patricia.

Patricia3617
Level 10
Maaseik, Belgium

Hallo Marthy1

 

Lijkt voor ons te werken;

- Een leuke intro kort en krachtig over , (locatie, type accommodatie, dichtbij de naam van de luchthaven(s) en mooie toeristische steden).

-Hoewel de huisregels sommigen afschrikken, zijn de meeste reizigers tevreden als alles klaar en duidelijk is. en als je er het nodige bij zet aub en alvast bedankt, het is zeker niet afstotend, integendeel;

- foto's (niet alleen appartement en zwembad, maar ook in de directe omgeving (lift,?, parkeermogelijkheden?, entree gebouw met of zonder trap?, etc.), het belangrijkste is dat de foto's precies weergeven wat was geboekt heeft!

- En vul alle gegevens in die je dankzij de Airbnb-site kunt toevoegen, om je advertentie zo compleet mogelijk te maken, want een complete advertentie is zeker ZO belangrijk als de uitstraling ervan. .

Maar al met al doen de Host(s) op AirBnb het prima (over de hele wereld), ik merk steeds meer superhost(s), en het is super positief, wat iedere accommodatie ook aantrekkelijk maakt..

 

En onze persoonlijke touch is "een welkomstpakket met snacks, vruchtensap, water en bubbels"

+ een mooie Ecard met Kerstmis & Nieuwjaar aan onze gasten die er het afgelopen jaar zijn geweest, gewoon om te zorgen dat ze ons niet vergeten en terugkomen (zoals een aantal die al voor de 2e en 3e keer bij ons zijn teruggekomen) ). Bekende gasten voelen zich zo goed, omdat we ons geen zorgen hoeven te maken over de achtergebleven staat van onze Casa Sylva :lachend gezicht met lachende ogen:..

Dus Marthy, dat was het

 

Veel groeten, Patricia.

Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

@Marthy1 Welkommmm 🌻 Nou volgens mij krijg je aan alle kanten hulp 🙂 

Ook ik wil je wel helpen hoor. Gebruik onze gebruikersnamen met een @ ervoor en je krijgt een melding in je berichtenbox. Of ik krijg een melding als je mijn naam doet met een @ ervoor .....

 

komt vast goed! De video's hier op Airbnb zijn echt super goed. Je moet er wel eventjes op je gemak voor gaan zitten ....

 

Succes en toe ziens op het forum.

Groetjes Katja
Marthy1
Level 2
Stolwijk, Netherlands

Ik heb een uitgebreide vraag gestel aan Kirsten en nooit antwoord gehad. Krijg wel allemaal reacties van hoe jullie me kunnen helpen maar snap ondertussen helemaal niets meer van jullie systeem. Ik stop er mee, AirBnB is te ingewikkeld voor mij. Willen jullie me geen berichten meer sturen. Dank.

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb nooit een uitgebreide vraag gezien en geen reactie gehad op het bericht wat ik je heb gestuurd. 
🌸

@Marthy1 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf