Welk type foto is het beste als hoofdfoto voor een advertentie?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welk type foto is het beste als hoofdfoto voor een advertentie?

AirbnbAdvertentieFoto.jpg

Hallo allemaal,

Het kiezen van een foto voor een advertentie kan net zo leuk als ingewikkeld zijn. Er zijn veel verschillende stijlen, inhoud en hoeken voor foto's, en iedereen heeft zijn eigen aanpak om een foto aantrekkelijker te maken!

Toch zijn niet alle foto's gelijk. Ik zie soms vaak reacties in de community over de scherpte van de gebruikte afbeeldingen, de hoek, of zelfs de helderheid of wat er in de foto zit.

Dus vroeg ik me af... Welk type foto is het beste als hoofdfoto voor een advertentie? Heb je bijvoorbeeld liever een foto van je gevel, of van een van de kenmerken van je woning?

Quincy

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Katja202 @Bob297 @Kirsten266 @Henk66 @Mirjam0 @Mieke0 @Linda4831 @Patricia3617 @Cor4354 Hopelijk kunnen jullie wat tips delen! 😊 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik denk een foto die gelijk duidelijk maakt hoe je huis voelt als je er bent. 

soms zie ik wel eens advertenties die de eerste 5 foto’s laten zien van het uitzicht maar je hebt geen idee hoe het huis er zelf uit ziet. Het moet een goede combi daarvan zijn. Het uitzicht of het huis mag nog O fantastisch zijn. Uiteindelijk zit je binnen op de bank, aan tafel, ligt in bed of staat onder de douche. Dat gevoel moet gelijk goed zijn 

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.