Ik heb drie slaapkamers in mijn appartement, maar bij de fot...
Ik heb drie slaapkamers in mijn appartement, maar bij de fototour staat nu 3 bedden, dit moeten er 6 zijn
Log in met je Airbnb account om verder te gaan met lezen en om samen te komen en verhalen te delen met miljoenen andere Hosts over de hele wereld.
Hoe beoordelen jullie het succes en de prestaties van je woning(en)? 📊 @Katja202 @Bob297 @Mirjam0 @Mieke0 @Kirsten266 @Alice2015 @Albartus0 @Guido476 @Jolanda68 @Kampeerbeleving0 @Emiel1?
Ik kijk regelmatig op de pagina "Inzichten" en dan met name de rubriek "weergaven" en daar dan de keuze
"tov van gellijksoortige advertienties".
Directe link is :
https://www.airbnb.nl/performance/conversion/p3_impressions?ctype=MARKET
Het geeft een indruk van aantal keren een advertentie is weergegeven bij zoekende gasten tov andere advertenties.
Zolang de zwarte lijn boven de stippellijn blijft, ben ik wel tevreden !
Het gaat hierbij niet zozeer om het zelf ervaren succes (dat is uit het aantal boekingen, de reviews en de oerige interactie met gasten makkelijk te destilleren), maar een host die (volgens de AI van Airbnb !) niet voldoende "presteert" zal niet hoog cq veel in de zoekresultaten verschijnen.
Ik hou het simpel. Zolang mijn bezettingsgraad boven de 80% zit, doe ik klaarblijkelijks iets goed
Dat is inderdaad een goede manier om de boel bij te houden @Emiel1! Is de zwarte lijn wel eens onder de stippellijn beland? 🙁