Charles1697 Level 1 Tarieven kopieren Hoe kan ik de tarieven van t ene huisje naar een andere kopi... Hoe kan ik de tarieven van t ene huisje naar een andere kopieren? We hebben meerdere huisjes met dezelfde tarieven.
Gideon49 Level 1 Ik zou graag een air willen straten Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwer... Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwerpen. Ik zou mij graag willen verdiepen in de Airbnb Business en w...
Anouk64 Wijchen, Netherlands Level 2 Vaste wisseldag in hoogseizoen Hoi allemaal ik wil in het hoogseizoen graag een vaste wisse... Laatste reactie Hoi allemaal ik wil in het hoogseizoen graag een vaste wisseldag op zaterdag instellen en in de andere seizoenen niet. Ik zie... Laatste reactie
Noor-En-Mat0 Netherlands Level 2 Aankomst dag instellen per periode Hallo medeverhuurders, Ik verhuur al zes jaar dus begrijp ho... Hallo medeverhuurders, Ik verhuur al zes jaar dus begrijp hoe de instellingen werken maar volgens mij heeft Airbnb weer eens ...
Merel14 The Hague, Netherlands Level 1 Dagen uitsluiten van aankomst/check in Hoi! Ik ben net begonnen als gastvrouw. Ik verhuur mijn eige... Laatste reactie Hoi! Ik ben net begonnen als gastvrouw. Ik verhuur mijn eigen woning en tijdens het verblijf van gasten, logeer ik ergens and... Laatste reactie
Annelies-Josephine0 Hilversum, Netherlands Level 1 invoeren van een accommodatie Ik heb een appartement in een skigebied In Frankrijk en dez... Laatste reactie Ik heb een appartement in een skigebied In Frankrijk en deze wil ik 4 weken beschikbaar stellen voor de verhuur ( in het hoo... Laatste reactie