Susanne676 Level 1 Welke Channel Manager zal ik kiezen? Hallo allemaal, Wij verhuren 3 vakantiebungalows in België, ... Hallo allemaal, Wij verhuren 3 vakantiebungalows in België, regio Limburg en overwegen een Channel Manager aan te stellen die...
Max-and-Vera0 Nunspeet, The Netherlands Level 1 wat een drama om je gegevens in te voeren. Hallo, Ik probeer nu al een tijdje om mijn eerste advertenti... Hallo, Ik probeer nu al een tijdje om mijn eerste advertentie in te vullen.Maar, dat gaat niet echt makkelijk.Ik moet mijn ID...
Gianni350 Murcia, Spain Level 2 3 weeks but no inquiries yet Hey! is it normal after 3 weeks we have 0 interest? Hey! is it normal after 3 weeks we have 0 interest?
Charles1697 Level 1 Tarieven kopieren Hoe kan ik de tarieven van t ene huisje naar een andere kopi... Hoe kan ik de tarieven van t ene huisje naar een andere kopieren? We hebben meerdere huisjes met dezelfde tarieven.
Gideon49 Level 1 Ik zou graag een air willen straten Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwer... Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwerpen. Ik zou mij graag willen verdiepen in de Airbnb Business en w...
Anouk64 Wijchen, Netherlands Level 2 Vaste wisseldag in hoogseizoen Hoi allemaal ik wil in het hoogseizoen graag een vaste wisse... Laatste reactie Hoi allemaal ik wil in het hoogseizoen graag een vaste wisseldag op zaterdag instellen en in de andere seizoenen niet. Ik zie... Laatste reactie