Zaid103 Level 1 Huissen, Netherlands Geen boekingen Hallo, Ik zit echter met de vraag waarom ik zo weinig boekin... Laatste reactie Hallo, Ik zit echter met de vraag waarom ik zo weinig boekingen ontvang via Airbnb. Sinds augustus heb ik slechts vier boekin... Laatste reactie
Tom-En-André0 Level 1 Arnhem, Netherlands Even voorstellen We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En w... Laatste reactie We (Tom en André) zijn sinds april 2024 lid van Airbnb. En we hebben onze vakantiehuisje in Maspalomas in Gran Canaria gekoch... Laatste reactie
Marthy1 Level 2 Stolwijk, Netherlands Verhuren van een huis Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor he... Laatste reactie Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor het verhuren van een huis Laatste reactie
Max-and-Vera0 Level 1 Nunspeet, The Netherlands wat een drama om je gegevens in te voeren. Hallo, Ik probeer nu al een tijdje om mijn eerste advertenti... Laatste reactie Hallo, Ik probeer nu al een tijdje om mijn eerste advertentie in te vullen.Maar, dat gaat niet echt makkelijk.Ik moet mijn ID... Laatste reactie
Ewout5 Level 2 Rotterdam, Netherlands Jacuzzi als optionele mogelijkheid Wij hebben een huis in de verhuur met sauna en jacuzzi. De s... Laatste reactie Wij hebben een huis in de verhuur met sauna en jacuzzi. De sauna hebben wij nu inclusief in de verhuur. We overwegen de jacuz... Laatste reactie
Gideon49 Level 1 Ik zou graag een air willen straten Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwer... Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwerpen. Ik zou mij graag willen verdiepen in de Airbnb Business en w...