keuzeschakelaar slimme tarief

keuzeschakelaar slimme tarief

Hallo

op geen enkele manier kan ik de keuzeschakelaar vinden.

Heeft iemand een idee hoe dit kan???

Alvast bedankt

7 Antwoorden 7
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

In de app klik je rechts bovenin op het tandwiel, instellingen en dan nachttarief. 

succes! 

Hoi Kirsten

App gedownload maar ook hier geen Tandwiel/schakelaar om de slimme meter aan te zetten.
Ik heb bij AirBnB opgebeld en zalvweer van hun horen, hoop nog dit jaar.

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Henny30 

Sorry,

eerst op de kalender klikken,

dan het tandwiel bovenin

en dan nachttarief

en dan kun je de slimme tarieven inschakelen

Hoi Kirsten

bedankt. Helaas is er alleen bij het tandwiel

->.Tarieven en beschikbaarheid<- het normale menu te zien. Nergens iets om slimme tarieven aan/uit te zetten.. Wij hebben tot dinsdag nog dan gehoord het appartement ons en wij kunnen verhuren.
Toen ik bij de helpdesk in Amsterdam opbelde had ik alleen engelstalige medewerker aan de lijn. Ik zal terug gebeld worden door een Nederlandstalige. Korte tijd later kreeg ik een mail dat ik weer mag bellen.

Pfff ze maken het je (soms)  niet makkelijk.

 

groet Henny y Dirk

Hoi Kirstin

Wij willen je ff feedback geven. Via de technische Dienst van AirBnB kregen wij te horen dat de slimme tarieven schakelaar pas te zien is als de advertentie online staat. Vandaag waren wij bij de notaris en nu zijn wij de eigenaar. Eind deze week gaat de advertentie idd online en dan zien wij of het werkt. Wij hebben hun nog de advies gegeven dit ook in de handleiding te zetten, spaart zenuwen van de klant en hun scheelt het ook aan werk.

Saludos Henny y Dirk

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Success @Henny30! Laat even weten hoe het gaat! 🙂

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Jason1640
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Om slimme tarieven aan te zetten: open de airbnb app > rechtsonder in ‘menu’ > selecteer de advertentie > reserveringsinstellingen > nachttarief

 

Dan zou je daar je nachttarief kunnen aanpassen en slimme tarieven in kunnen stellen.

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf