Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel...
Laatste reactie
Goedemiddag, wij verhuren al een tijdje een huisje, ik regel dit op mijn telefoon.nu gaan wij een tweede huisje verhuren, kan...
Laatste reactie
Ik krijg iedere dag een boeking voor 1 nacht binnen , die boeking bestaat niet, maar hoe krijg ik die storing opgelost ?
Opgelost! Ga naar Beste Antwoord
@Sonja496
Verhuur je alleen via Airbnb of ook nog via een ander portal waardoor daar misschien verkeerde gegevens vandaag komen
Ik heb heel heel heel veel keer geprobeerd om contact te krijgen met een helpdesk, zonder resultaat, ik kan niet communiceren met een computer of AI
Ik wacht het af, maar wij doen zeer ons best voor AirBenB, maar andersom kom ik nogal eens zeer tekort.
wij zijn Super host
Favoriet
Alles wat je kunt bedenken, 5+ enz, maar eenvoudig een spookboeking analliseren , of oplossen, is iets anders
Ik hoop dat het opgelost wordt
Grtjs Sonja
@Sonja496
Kun je het iets verduidelijken.
Je zegt dat je een boeking binnen krijgt maar die bestaat niet.
Dankjewel voor de tag @Kirsten266!
Hallo @Sonja496, wordt je kalender ook hierdoor tijdelijk geblokkeerd? Staat Direct Reserveren aan?
Hoi Quincy
Iedere nacht wordt er de volgende dag geblokkeerd, dus de nacht van 11 op 12 wordt 12 op 13 januari geblokkeerd. en die boeking komt van Air BenB ,
Grtjs Sonja
@Sonja496 @Kirsten266 @Quincy
Dat klinkt dus niet als een boeking zoals eerder vermeld, maar een blokkering.
Dat kan komen doordat je bij "voorbereidingstijd" 1 dag heb ingesteld. Dan wordt die dag geblokkeerd
Hoe los ik dat dan op ?
Gr Sonja
Ga even naar onze site, info@hetzeeuwsebloemenhuis.nl, dan zie je de boekingen tot vandaag
Ga even naar onze site info@hetzeeuwsebloemenhuis.nl, dan zie je daar de boekingen van 1 dag tot vandaag, Ik kan geen screenschot maken, ik heb een burodesk
gr sonja
Ik krijg dus nu ook weer geen antwoorden of oplossingen,
Ik vindt het echt een tekortkoming van airBenb of Quincy
Iedere dag wordt er vanuit Airbenb een boeking van 1 nacht ingevoerd.
het is geen boeking en ik wil dat dat stopgezet wordt.
Graag een oplossing
Sonja496
@Sonja496
Heb je geprobeerd wat ik je heb voorgesteld?
Heb je misschien 1 dag voorbereidingstijd ingesteld?
Hoi Bob,
dank voor je meedenken, maar waar kan ik die voorbereidingstijd instellen,?
met vriendelijke groet
Sonja