wat een drama om je gegevens in te voeren.

Opgelost!
Max-and-Vera0
Level 1
Nunspeet, The Netherlands

wat een drama om je gegevens in te voeren.

Hallo, Ik probeer nu al een tijdje om mijn eerste advertentie in te vullen.

Maar, dat gaat niet echt makkelijk.

Ik moet mijn ID verificatie doen. Ik heb inmiddels 6 keer mijn foto laten fotograferen, maar het is nooit goed.

En ja, natuurlijk heb ik mijn BSN nummer afgeplakt want ik houd van mijn privacy.

Daarnaast probeer de prijzen aan te passen en dat wil ook niet.

Misschien doe  ik iets bijzonders; we verhuren onze 3 huizen uitsluitend per week met de zaterdag als wisseldag.

Dat lukt gewoon niet.

En zo heb ik nog 3-4 dingen die ik wil regelen, maar dat lukt allemaal niet.

Dus, misschien moet ik maar ophouden met Airbnb.

Brr. wat een gedoe.

 

1 Beste Antwoord
Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Max-and-Vera0 
als je met "jullie" airbnb bedoelt, dan ben je bij ons niet aan het goede adres. Wij zijn verhuurders die elkaar proberen te helpen. Geen orgaan van Airbnb.
Heb je Airbnb al eens gebeld en om hulp gevraagd?

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

5 Antwoorden 5
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Welkom @Max-and-Vera0! Is het je uiteindelijk gelukt om alles te regelen? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

@Max-and-Vera0 je van nummer moet je uiteindelijk ook invoeren om een account te krijgen en uitbetaald te krijgen

Max-and-Vera0
Level 1
Nunspeet, The Netherlands

Hallo Quincy en Kirsten266,

Dank voor het bericht en nazorg.

Uiteindelijk is het om een andere reden niet gelukt om mijn advertenties bij jullie te activeren.

Bij de ID-controle moet ik voldoen aan jullie eisen, waarbij ik alle privacygevoelige en persoonlijke info moet doorgeven.

De Nederlandse staat adviseert om vooral geen foto’s en/of een ID-nummer (BSN) aan derden te verstrekken.

(In Nederlands mogen alleen overheidsinstellingen en banken om mijn BSN nummer vragen).

Jullie zijn daar heel strikt in.

Ik ken het verhaal over hoe veilig en discreet jullie alles bewaren, maar mag ik dan als tegenargument melden dat het dark web vol staat met gestolen ID-gegevens van bedrijven die ook ervan overtuigd waren dat ze het zo goed en veilig hadden beschermd…

En ik snap en onderschrijf  jullie doelstelling om voor iedereen veilige boekingen te realiseren.

Dus jammer het gaat dus niet werken tussen ons: tenzij jullie in de tussentijd nog een geloofwaardig alternatief ontwikkeld hebben.

Want het zou toch leuk zijn (voor ons allebei) om gasten via Airbnb op Jachtslot Le Logis te mogen verwelkomen.

Groet,

Max van de Ven

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Max-and-Vera0 
als je met "jullie" airbnb bedoelt, dan ben je bij ons niet aan het goede adres. Wij zijn verhuurders die elkaar proberen te helpen. Geen orgaan van Airbnb.
Heb je Airbnb al eens gebeld en om hulp gevraagd?

Max-and-Vera0
Level 1
Nunspeet, The Netherlands

Hallo Bob, dank voor de reactie.

Ik heb gisteren een uitgebreid antwoord gegeven. Ik neem aan dat je daarop reageert.

Om een lang verhaal maar heel kort te houden. Nee, ik heb de moed opgegeven.

Nogmaals dank voor de reactie.

groet,

Max

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf