Marthy1 Level 2 Stolwijk, Netherlands Verhuren van een huis Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor he... Laatste reactie Ik wil graag hulp voor het maken van een advertentie voor het verhuren van een huis Laatste reactie
Ewout5 Level 2 Rotterdam, Netherlands Jacuzzi als optionele mogelijkheid Wij hebben een huis in de verhuur met sauna en jacuzzi. De s... Laatste reactie Wij hebben een huis in de verhuur met sauna en jacuzzi. De sauna hebben wij nu inclusief in de verhuur. We overwegen de jacuz... Laatste reactie
Gideon49 Level 1 Ik zou graag een air willen straten Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwer... Hallo ik ben Gideon en zit momenteel op Hogeschool in Antwerpen. Ik zou mij graag willen verdiepen in de Airbnb Business en w...
Anouk64 Level 2 Wijchen, Netherlands Vaste wisseldag in hoogseizoen Hoi allemaal ik wil in het hoogseizoen graag een vaste wisse... Laatste reactie Hoi allemaal ik wil in het hoogseizoen graag een vaste wisseldag op zaterdag instellen en in de andere seizoenen niet. Ik zie... Laatste reactie
Silvia2473 Level 2 Amsterdam, The Netherlands Reisgids Beste mensen, Het lukt me niet om mijn reisgids te vullen me... Beste mensen, Het lukt me niet om mijn reisgids te vullen met eigen tekst. Van het helpcentrum van Airbnb begrijp ik dat je d...
Sybe Former Community Manager Terneuzen, Netherlands Hoe vraag ik feedback over mijn advertentie? Hoi allemaal, Ben je net begonnen met verhuren, of heb ... Hoi allemaal, Ben je net begonnen met verhuren, of heb je het gevoel dat het wat langzaam gaat met reserveringen? Dan ka...