Doe jij vrijwillegerswerk?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Doe jij vrijwillegerswerk?

Cause you care about.jpg

 

Hallo allemaal,

 

Het kan soms zijn dat je een deel van je vrije tijd aan vrijwilligerswerk besteed. Of het nu bijvoorbeeld gaat om het helpen van ouderen, of het opruimen van zwerfvuil, er zijn zoveel manieren waarop we onze tijd kunnen besteden aan vrijwilligerswerk om anderen te helpen en ons milieu te beschermen.

 

In het verleden heb ik als een vrijwilliger gewerkt bij een voetbalclub waar ik trainer van een meisjesteam was. Ik vond het erg leuk om de kinderen te begeleiden en nieuwe technieken aan te leren.

 

Besteed jij je vrije tijd aan vrijwilligerswerk? Wat zijn de belangen waar jij om geeft?

 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

 

Quincy

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

1 Antwoord 1
Marga-And-Rico0
Level 2
Amsterdam, Netherlands

Sinds 1992 werk ik als vrijwilliger voor Stichting Art of Living, (www.artofliving.org) een non profit organisatie (NGO) die in meer dan 150 landen actief is en door middel van trainingen op het gebied van ademhaling, yoga en meditatie  inmiddels al miljoenen mensen bereikt heeft. Zowel particulieren als in het bedrijfsleven(TLEX Mind Matters), zowel "gewone"mensen als speciale doelgroepen (gevangenen, veteranen, aidspatiënten, kankerpatiënten etc, zie ook PrisonSmart, www.aolresearch,org)   Al het geld gaat naar projecten overal in de wereld. De oprichter Sri Sri Ravi Shankar is iemand die gelooft in een One World Family, hij reist de hele wereld en treedt regelmatig op als Peace Ambassador, zoals bij de Farc in Colombia was hij degene achter de schermen die non violence bij de Farc leden bewerkstelligde.

Mijn Airbnb in Amsterdam (aan de rand van de stad, op een mooie rustige plek met tuin) voelt voor mij ook als een plek waar ik dit idee van One World Family kan ervaren, met het hele jaar door gasten van over de hele wereld. Zie mijn blog http://www.myartofliving.nl/?p=257  :

Ik ben super dankbaar voor dit vrijwilligerswerk en het vervult mijn hart altijd! Ik geef maandelijks trainingen en follow ups.

 

Marga van Klinken

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf