Problemen tijdens mijn verblijf

RensjeBedandbreakfast0
Level 1
Halfweg, Netherlands

Problemen tijdens mijn verblijf

Goedenmiddag



Ik wil uw antwoord over het volgende probleem.

Ik heb geboekt, op korte termijn, een reis naar het huis van Gideon in Cheltenham voor onze trouwdag.

We hebben besloten om daar te overnachten want op Airbnb geadverteerd hij:
Ontspannen en easy going, ........ Geen wilde partijen tevreden te stellen !! 🙂

Dit moet perfect dachten we.

We kwamen aan om 20.30 uur en werden snel naar de keuken gestuurd. Andere "gast" kwamen namelijk de trap af (hardrennend).
Gideon was erg aardig, maar ook een beetje chaotisch. Maar ok.
Hij vorg of we televisie wilden, maar dat moest ie dan nog aansluiten.
We zeiden dat we waren moe en wilde een goede nachtrust. We konden altijd bereiken als er iets was, zei hij.

We hoorden een luide muziek uit een andere kamer komen, maar het was nog vroeg. We probeerde te slapen, maar na 23.00 Uur werd de (house) muziek nog luider.

De mensen waren erg hard aan het praten en soms renden ze de trap op en af en sloegen met deuren.
Mijn man en ik durfde 's nachts niet te gaan naar de badkamer (die meerdere malen werd gebruikt, bij horen van de deuren dichtslaan)
Er stonden veel auto's kris kras geparkeerd aan de voorkant van het huis . En af en toe stopten er auto's, werden er deuren open en dicht geslagen, trap op en af gehold en weg waren ze weer.
We voelden ons totaal niet comfortabel en ik durfde niet eens naar de badkamer te gaan.

Ik stuurde Gideon een bericht waarop hij nooit gereageerd. De muziek ging daarna wel zachter maar dat bleef de rest van de nacht gewoon doorgaan. Net als het praten.
Na een nacht van geen slaap voor mij en weinig voor mijn man, moest mijn man toch echt nodig naar het toilet (07.15.u)
En weer hoorden we een deur dichtslaan beneden.

 

Dus klopte mijn man op de deur  naast ons, maar de deur was al open. Hij vroeg de man wat mis was met hem om luide muziek  te maken de hele nacht. En dat moest hij rekening moest houden met de andere gasten.

Hij kwam terug en zei dat de man hem aankeek alsof hij hem niet begreep. Die man zat op de vloer lurkend aan een waterpijp en met al zijn platen om hem heen uitgespreid.

We hebben besloten om Airbnb bellen. Om uit te leggen waarom we niet willen blijven.
Om 08.14 belde ik jullie en legde ik u de situatie uit en uw werknemer hoorde mijn stem. Ik brak bijna in tranen uit.
 
Hij zei dat het een juiste beslissing want ik was heel erg overstuur.

Waar ik het meest over verast was, was door het antwoord van Gideon. Hij gaf mijn man de schuld dat de andere gast vertrokken was door hem.
Maar zij vertrokken voordat mijn man op de deur klopte. (Zie review Matt) Zij werden wakker om 6 en vertrokken voor 7 .....

Gideon zei zelfs dat hij me wat geld terug zou geven als ik maar hem een ​​goede beoordeling gaf. Dat zou hij mij dan ook geven ......

Het is niet voor ons om ons geld terug te krijgen, maar als ik mijn kamer te verhuurder, vind ik dat we een onze goede naam en bussiness moeten hoog houden.
Ik denk dat dit geen goede reclame is voor ons beiden.

Ik heb Gideon nog niet beantwoord omdat ik ben bang om echt boos te worden op hem.

 

Hieronder tref je de conversatie via AirBnB:

 

28/8

Hi We're a couple from Holland. The 3th of September were married for 5 years. We want to celebrate this with a short trip to Engeland. I hope you can have us. Thanks

29/8

Hi!! You're very welcome to stay in our chilled relaxed creative house. I salute you both for your 5 year celebration of your marriage and I will be here at the house to help you both during your stay in any way possible. Please let me know a check in time when you've worked it out your end, no rush. Look forward to meeting you on Friday, All the best, Gideon 🙂

 

2/9

I think will arrive at night after dinner. Is that ok?

 

2/9     03:47

When is it going to be quiet here ? Glad the music stopped but when stops the talking and walking around..

 

3/9   08:13

We are leaving. We never had a night sleep. This is not normal. And your said on Airbnb no party here!! No good recensies for you. I hope you'll give us a refund. Rensje

 

4/9   00:47

Dear Rensje, I have just arrived home from a business trip and am very disappointed. Your husband broke through one the door of my regular tenants, shouted & threatened him them smashed/slammed the door when he left the room. I asked my regular tenant what the problem was & he said that he had split up from his girlfriend & was talking to another Air BnB guest about it in his room whilst playing music at a low level. I could understand if your husband had politely knocked on his door & asked him to turn the music down, but smashing through his door was violent aggressive unnecessary behaviour. I am very disappointed. Regards, Gideon Dawson.

 

4/9   02:05

Really...that's your tenants story...!?!? I send you several messages in the middle of the night and you never answered me!??? There was a party going on with loud music (and drugs involved)... People were walking in and out, up and down in the middle of the night and slamming doors! When my husband went in, his door was open and he wasn't aggresive (but your guest wasn't able to see what happened for he was stoned. I hope you'll see the truth as soon as possible 'cause this can ruïn your business! And I think you know what was really really going on... Thanks for ruïn my anniversary trip

 

5/9   12:11

Dear Rensje, I was away in a hotel with my partner last night so I didn't get any of your messages until this morning. There were 2 regular tenants and 2 Air BnB guests staying last night. I have spoken to each one of them at length and they there was certainly no party or any other people in the house. They said they played some low volume music and were helping one of my regular tenants through a break up with his girlfriend. To say that they were slamming doors or taking drugs is quite frankly ridiculous. If you were so upset then why did wait until to complain? On that side I have 4 witnesses that say that at 7pm this morning, your husband banged open my tenants door, screamed at him, then slammed his bedroom door so hard that it could be heard in every part of the house, the house 'shook' on e the Air BnB girls said. I'm really upset, he had no right to do that in my house. I have every right to report this Air BnB with 5 witness statements, the Air BnB couple that everyone was getting on with left just after 7pm leaving a note saying they were scared by this crazy man that was smashing the house around and screaming, that will be your husband. I am not happy. I should get straight onto Air BnB but we are both hosts so I'm going to calm down, have my breakfast, then I will email you again. Gideon.

 

 

1 Antwoord 1
Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @RensjeBedandbreakfast0,

 

Deze post is al wat ouder, maar bij deze toch nog even een reactie.

Zodat jezelf en een ander er eventueel ook nog wat aan heeft.

Tevens is dit de Community en niet Airbnb zelf (ze lezen hooguit mee).

Kennelijk ben je zelf ook uit de Airbnb verhuur gestapt. Ondanks dat je toch al een behoorlijk groot aantal recensies had weten te verzamelen.

 

Ik zie ook geen recensie van Gideon in je profiel staan. Dus die heb je wellicht succesvol laten verwijderen door Airbnb. Of hij heeft niet de moeite genomen om een recensie achter te laten.

 

Contante betaling in ruil voor een goede recensie is trouwens tegen de regels van Airbnb. En alleen daarom had je hem al kunnen rapporteren met het ‘vlaggetje’.

Maar als die belofte verbaal is gemaakt. Is het natuurlijk lastig te bewijzen.

 

Verder moge het duidelijk zijn, dat jij en Gideon geen goede match voor elkaar waren.

 

Verder kan ik je eigenlijk maar 1 advies geven: Als je bang bent om overlast te krijgen van andere huurders of bewoners. Dan is het huren van een gedeelde accommodatie wellicht niet de beste optie voor je.

 

Volgende keer beter, zullen we maar zeggen.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf