Reservering tweemaal betaald en account gedeactiveerd

Nathan143
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Reservering tweemaal betaald en account gedeactiveerd

Ben zojuist in een heel verveldende situatie terecht gekomen, waarbij ik tweemaal heb betaald voor eenzelfde reservering.

 

Mijn eerste reservering heb ik moeten annuleren, aangezien dit proces voldaan was op een account dat niet in gebruik was (automatische inlog via Facebook zonder recencies en juiste informatie). Ik heb direct een nieuwe reservering gemaakt op het correcte account en heb toen voor alle zekerheid mijn Facebook account gedeactiveerd. Nu kom ik erachter dat ik alles heb betaald voor mijn eerste reserving en dat dit maar voor 50% teruggestort wordt i.v.m. strenge regels.

 

Ik kan nergens contact opnemen met Airbnb en kan ook in geen omstandigheid mijn gedeactiveerde account terug openen om hulp te zoeken. Ik kom telkens in een scherm terecht waar ik contact op moet nemen met de verhuurder waar ik de nieuwe reservering gemaakt heb.

 

Ik maak mij grote zorgen dat door onduidelijke account functionaliteiten nu geld kwijt ben. Ik heb een bericht gestuurd naar de verhuurder, maar heb geen oud account meer om op terug te vallen.

 

Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

1 Antwoord 1
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo @Nathan143 ,

Dit lijkt me toch een situatie die je beste met Airbnb telefonisch moet zien op te lossen.

Het nr is : 020-5222333 (maar je wordt doorgeschakeld naar Dublin, dus ws engelstalig)

Dit nummer vind ook in https://www.airbnb.nl/help/contact_us en dan staat de huidige wachttijd er ook bij.

(op dit moment is die 10-20 minuten, maar 's ochtends vaak veel korter.)

 

vr.gr, Emiel

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf