Wat is de mooiste reis die je ooit gemaakt hebt?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat is de mooiste reis die je ooit gemaakt hebt?

FR_SE-294990_GettyImages-foryou.jpg

 

Hallo allemaal,

 

We mochten dit voorjaar en deze zomer niet echt reizen, dus hebben we wat virtuele reizen gemaakt, bijvoorbeeld door foto's te delen van onze omgeving of van onze tuinen, of door na te denken over waar we naar toe zouden willen reizen wanneer het mogelijk is.

 

Sommigen van ons hebben vast wel eens nagedacht over de reizen die we in het verleden hebben gemaakt en misschien ook wel naar oude foto's gekeken (dat heb ik best vaak gedaan namelijk!).

 

Ik zou erg graag van je willen horen wat de mooiste reis is die je ooit gemaakt hebt. Was het misschien een soort expeditie naar een ver land? Of misschien een specifieke activiteit dat alleen in een ander land gedaan kan worden?

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

De mooiste vakantie was naar Zuid-Amerika. Via Chili de Andes over, heel Argentinie bezocht. Het ene moment ben je een gletsjer aan het beklimmen en de week erna de watervallen van Iguazu aan het bezoeken. Via Paraguay weer terug naar huis. Ook heerlijk trouwens om gewoon een weekje lekker in Buenos Aires te verblijven als local. 

 

Een andere mooie trip was Hawaii met een bezoek aan de Road to Hana 

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Jaren geleden Myanmar.
van basic tot luxe. We kwamen op markten waar zelden een buitenlander kwam. Yangon, Baygan, Lake Inle, Mandalay, Kalaw,
Als aktieve vakantie: Costa Rica. Heerlijk weer. Paardrijden, vulkanen, raften, canyoning. surfen. ziplinen, wandelen, regenwoud.
Peru: rondgetrokken in de sacred valley. Dagen wandelen > 4000 meter. Ollantaytambo, Pisac, paragliden, cuzco, machu pichu

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf