Wat zijn je reisplannen voor 2020?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wat zijn je reisplannen voor 2020?

398988_GettyImages-508541916_ForYou.jpg

Hallo iedereen,

 

Het begin van een nieuw jaar is een mooi moment om vooruit te plannen: we denken aan onze nieuwjaarsresoluties, aan dingen die we willen bereiken, maar ook aan waar we naartoe willen en wat we willen zien!

 

Ik zou dit jaar graag Japan en Korea willen bezoeken. Ik zou ook erg graag nog een keer naar IJsland willen gaan, want het is echt mooi daar! Natuurlijk vlieg ik ook weer heen en weer naar Nederland om familie en vrienden te bezoeken.

 

Heb jij al je reisbestemmingen voor 2020 al gepland of boek je liever spontaan een last minute? Welke bestemmingen zijn dit jaar een must visit voor jou?


Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

5 Antwoorden 5
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Sineke0 @Cor3 @Wim-En-Lia0 @Ingrid394 @Virginie133 @Celestine11 @Ingrid-En-Joost0 @Mirjam0, Ik hoop dat ik jullie niet lastig val! Hebben jullie al plannen voor 2020? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Goeiemiddag allemaal,

 

Ja wij gaan in april een lang weekend met kinderen, kleindochter en hond naar Centerpark, in juni een week met de caravan naar Limburg en eind augustus vertrekken we voor 3 weken (weer met de caravan) naar het zonnige zuiden, we weten nog niet naar welk land we gaan.

 

Kortom een heerlijk vooruitzicht 🙂

Groetjes, Lia

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Lekker zeg @Wim-En-Lia0! Ik heb voorlopig nog maar even niets gepland.

 

Ik ben een weekje in Nederland geweest en ben afgelopen zaterdag weer terug naar Londen gevlogen. 

 

Ik zou graag nog naar Japan willen gaan! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Tasmanie staat hoog op de lijst, Brazilie en dan met name Rio en Sao Paulo en heel misschien naar de Nordics.....

Doorgaan met ademhalen en gaat het vast gebeuren

Mieke

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Wij boeken nooit van te voren, dat is goed te doen als je met de caravan buiten het hoogseizoen op vakantie gaat. Het is nu maar afwachten hoe het met het Coronavirus...

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf