First off yes I know hosts are under no obligation to provid...
Latest reply
First off yes I know hosts are under no obligation to provide breakfast. But I do think they should be. If you're going to be...
Latest reply
Gæsten har anulleret, men kallender er stadig blokeret. Jeg kan ikke åbne for blokering, hvad gør jeg?
Am I correct in understanding your calendar has some dates blocked following a guest cancellation?
Please let us know if the issue persists and when that cancellation occurred -as explained here, in that situation, your dates should become available again right away. Perhaps it was a slight delay only! 🙂
Looking forward to hearing from you,
Emilie
-----
Merci de jeter un oeil aux Principes du Community Center/ Please follow the Community Guidelines
Jeg har selv løst problemet.
Jeg vil ikke modtage gæster om onsdagen. Når jeg fjernede det kunne jeg frigøre dagene.
Hvorfor sker det?
Gæster er jo velkomne alle dage, men kan bare ikke tjekke ind om onsdagen.
De kan jo godt tjekke ud om onsdagen.
Har du ställt in korrekt att man inte kan checka in onsdagar, så skall gäster inte kunna boka/skicka bokningsförfrågningar med incheck onsdag.
Om du ändå har fått en bokning/förfrågan för en onsdag, ser det ut som du inte har rätt inställningar. Vad menar du med ”når jeg fjernede det” - har du kancellerat en bokning/tackat nej till en bokningsflrfrågan?
Hei Margit,
det høres merkelig ut. Kan du gi oss litt mer bakgrunnsinformasjon?
- Var det gjesten selv som kansellerte, eller har gjesten informert deg via chat, og bedt deg kansellere?
- Om gjesten selv kansellerte, gjorde hun/han det etter tidspunktet for innsjekking?
- Was it the guest who cancelled, or did the guest inform you via chat and ask you to cancel?
- If the guest cancelled, did she/he do so after the check-in time?
Nej det har jeg ikke.