[Handleiding] Contact opnemen met Airbnb

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

[Handleiding] Contact opnemen met Airbnb

Hallo allemaal, 

 

Al enige tijd is het ons opgevallen dat er in het Communitycentrum vaak wordt gezocht naar onderwerpen zoals “Hoe kan ik contact opnemen met Airbnb” Of “Airbnb contact”. 

 

Ik heb besloten om een handleiding te creëren dat het makkelijker maakt voor jullie om contact op te nemen met Airbnb. Als je vragen wilt stellen, dan kun je gerust een nieuw gesprek beginnen in het Communitycentrum [Klik hier].

 

Er zijn 3 manieren om contact op te nemen met Airbnb. 

 

  • Bellen 
  • Chat
  • X (Twitter)

 

Stap 1: ga naar https://www.airbnb.nl/help/contact-us/topic en kies een onderwerp waar je hulp mee nodig hebt. 

 

Quincy_1-1630341325014.png

 

 

Stap 2: Klik op “Iets anders” als je vraag niet gevonden kan worden in het helpcentrum.

 

Quincy_2-1630341325003.png

 

Stap 3: Je zult nu 2 manieren zien om contact op te nemen met Airbnb (Bellen of chat).

Quincy_3-1630341325001.png

Contact opnemen via Twitter https://twitter.com/AirbnbHelp

 

Twitter kan ook een makkelijke manier zijn om contact op te nemen met Airbnb. Houd er wel rekening mee dat de kans erg groot is dat er alleen Engels gesproken wordt. 

 

Stap 1: Log in op Twitter (je moet een twitteraccount hebben)

 

Stap 2: Zoek naar @Airbnbhelp of volg mijn link en kies "Volg/Follow".

 

Stap 3: Stuur een Privébericht (DM) waarin je je probleem uitlegt en wacht op hun reactie. 

 

Quincy_6-1630341325273.png

 

Hopelijk helpt deze handleiding je om contact op te nemen met Airbnb. 

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

1 Antwoord 1
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

super @Quincy ! Ik deelde deze post met de FaceBookgroep Airbnb Hosts Amsterdam.  Mijn eigen ervaring met Twitter is erg goed. 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf