Tips en Handleidingen - Hoe tag ik iemand in een bericht?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Tips en Handleidingen - Hoe tag ik iemand in een bericht?

CC Tutorials.png

 

 Hallo iedereen!

 

Vandaag wil ik graag onze eerste tutorial delen over hoe je iemand in een bericht kunt taggen.

 

Waarom zou ik iemand moeten taggen?

De '@' is om leden in het Community Center aan te spreken, en nog belangrijker dat het lid een bericht ontvangt zodra je het gebruikt om ze in een bericht te vermelden.

 

Voorbeeld: Als ik in een gesprek ben, en ik wil reageren of iets specifiek vragen aan iemand, dan is de kans groter dat je een reactie krijgt van die gebruiker als je hem of haar in je bericht tagged "@". Als de gebruiker niet terugkomt op die thread of deze niet volgt, is de kans groot dat de persoon je reactie mist.


Hoe vermeld je iemand?
Om een persoon te vermelden hoef je alleen maar het (@) teken in te typen, en er zal een keuzemenu verschijnen met alle namen van degenen die betrokken zijn bij het onderwerp. In dit uitklapmenu kun je vervolgens de persoon selecteren die je in een bericht wilt vermelden.

 

Screenshot 2020-02-14 at 15.28.18.png

 

Zodra je de gebruiker hebt geselecteerd die je in je bericht wilt vermelden, wordt er een bericht naar die gebruiker gestuurd. Op deze manier kan de gebruiker die je hebt vermeld, direct terugkeren naar je reactie in de betreffende discussie.

 

Ik hoop dat jullie de tutorial handig zullen vinden want dit is een belangrijke functie om met elkaar te communiceren! 🙂

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Katja202
Level 10
Ruinen, Netherlands

Oh oeps! Ik vroeg ergens om een how to wat betreft het forum. Beter kijken dus. Sorry @Quincy 

 

Groetjes Katja

Groetjes Katja
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoi @Katja202, geen probleem 😃. Toch fijn dat je het gevonden hebt! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf