Biedt jij wasgelegenheden of -services aan?

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Biedt jij wasgelegenheden of -services aan?

Wasgelegenheden.jpeg

 

Hoi allemaal,

 

Als je op reis gaat probeer je er vaak voor te zorgen dat je genoeg kleding bij hebt voor de gehele duur van de vakantie. Helaas is dit niet altijd mogelijk, bijvoorbeeld als je langer dan een aantal weken gaat of elke dag een nieuwe set kleren aan trekt. Het kan dan best moeilijk worden om een koffer te vinden die groot genoeg is! Daarnaast kan er altijd iets gebeuren waardoor je toch je kleren zal moeten wassen.

 

Als Host kun je hier goed op inspelen, en het aanbieden van wasgelegenheden (of juist niet!) kan bepaalde gasten of bepaalde soort verblijven aantrekken. Denk bijvoorbeeld aan langetermijnverblijven of gasten die willen gaan hiken/wandelen/sporten. Ook kan je omgeving een bepalende factor zijn, bijvoorbeeld als je in een natuurgebied zit waar je snel vies van terug komt (zo hebben we hier in Zeeuws-Vlaanderen het Verdronken Land van Saeftinghe).

 

Biedt jij wasgelegenheden of -services aan? Of zijn er misschien wasserettes en/of stomerijen in de buurt? Wat voor iets bied je precies aan (wasmachine, droger, teiltje en wasbord o.i.d.) en merk je dat gasten hier vaak gebruik van maken?

 

Ik hoor graag van jullie!

Sybe

 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

3 Antwoorden 3
Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Ik heb zelf de vraag nog nooit gehad. In het Tiny house is ook geen plek voor een wasmachine. 

als de gasten vragen om iets te wassen dan wil ik dat natuurlijk wel even doen

Sybe
Former Community Manager
Former Community Manager
Terneuzen, Netherlands

Plaats moet er natuurlijk ook zijn ja @Kirsten266 ! Als je geen wasmachine kwijt kan houdt het al snel op. Je zou dan eventueel nog een wasbord kunnen regelen of een manier dat ze het met de hand kunnen wassen en uithangen, of zoals jij kun je natuurlijk aanbieden het zelf te doen als het maar in uitzonderlijke gevallen voorkomt. Dat stapje verder gaan kan tevens ook een positieve invloed hebben op de eventuele recensie die je gasten achterlaten!

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Sybe @Kirsten266 Heel af en toe kregen we die vraag wel, ik heb daarvoor speciale waszakken aangeschaft zodat ik niet aan de vuile was van een gast hoef te zitten en dit werkt prima.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf