Combinatie van regelsets

Opgelost!
Eddy339
Level 2
Zeewolde, Netherlands

Combinatie van regelsets

Ik wil een combinatie kunnen maken van regelsets, maar kom hier niet helemaal uit.

Op basis van de prijzen die ik nu hanteer wil ik een minimumverblijf instellen van 2 nachten.
Maar indien een gast slechts 1 nacht wil blijven, wil ik een toeslag kunnen berekenen.

Dus beide criteria verwerkt in de regelset, als dat via regelsets zou lukken.
Ik kom er alleen niet uit.

1 Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Eddy339 

 

Een regelset is meer bedoeld voor iets wat tijdelijk afwijkt gedurende een bepaalde periode van wat standaard is ingesteld. Bij.v het minimum verblijf tijdens de zomermaanden instellen op 7 nachten en men kan alleen op zaterdag inchecken.

 

In jou geval is er sprake van een gewenste permanente situatie, nl een hogere prijs bij verblijf van 1 nacht.

 

Je kan het beter omkeren:

Je minimum verblijf is 1 nacht tegen de vastgestelde basisprijs, mensen die langer blijven krijgen korting. Je kunt korting instellen voor verblijf van 2 nachten, 3 nachten etc..

 

Een andere mogelijkhei is de schoonmaakkosten verhogen en de advertentieprijs iets verlagen. Dan is  een verblijf van 1 nacht relatief duur.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

2 Antwoorden 2
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Eddy339 

 

Een regelset is meer bedoeld voor iets wat tijdelijk afwijkt gedurende een bepaalde periode van wat standaard is ingesteld. Bij.v het minimum verblijf tijdens de zomermaanden instellen op 7 nachten en men kan alleen op zaterdag inchecken.

 

In jou geval is er sprake van een gewenste permanente situatie, nl een hogere prijs bij verblijf van 1 nacht.

 

Je kan het beter omkeren:

Je minimum verblijf is 1 nacht tegen de vastgestelde basisprijs, mensen die langer blijven krijgen korting. Je kunt korting instellen voor verblijf van 2 nachten, 3 nachten etc..

 

Een andere mogelijkhei is de schoonmaakkosten verhogen en de advertentieprijs iets verlagen. Dan is  een verblijf van 1 nacht relatief duur.

Beste Emiel, kun je mij wat meer uitleg geven hoe ik dit kan instellen voor mijn B&B in Normandie. Ik kan het scherm waarin ik een regelset kan invoeren niet vinden en korting voor bijvoorbeeld 2-6 nachten kan ik niet invoeren. De minimum extra verblijfsduur voor korting blijft bij mij 1 week. 

 

Alvast hartelijk dank!

 

Vr. gr. Otto

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf