Combinatie van regelsets

Opgelost!
Eddy339
Level 2
Zeewolde, Netherlands

Combinatie van regelsets

Ik wil een combinatie kunnen maken van regelsets, maar kom hier niet helemaal uit.

Op basis van de prijzen die ik nu hanteer wil ik een minimumverblijf instellen van 2 nachten.
Maar indien een gast slechts 1 nacht wil blijven, wil ik een toeslag kunnen berekenen.

Dus beide criteria verwerkt in de regelset, als dat via regelsets zou lukken.
Ik kom er alleen niet uit.

Beste Antwoord
Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Eddy339 

Een regelset is meer bedoeld voor iets wat tijdelijk afwijkt gedurende een bepaalde periode van wat standaard is ingesteld. Bij.v het minimum verblijf tijdens de zomermaanden instellen op 7 nachten en men kan alleen op zaterdag inchecken.

In jou geval is er sprake van een gewenste permanente situatie, nl een hogere prijs bij verblijf van 1 nacht.

Je kan het beter omkeren:

Je minimum verblijf is 1 nacht tegen de vastgestelde basisprijs, mensen die langer blijven krijgen korting. Je kunt korting instellen voor verblijf van 2 nachten, 3 nachten etc..

Een andere mogelijkhei is de schoonmaakkosten verhogen en de advertentieprijs iets verlagen. Dan is  een verblijf van 1 nacht relatief duur.

Beste antwoord in origineel bericht bekijken

15 Antwoorden 15
Tanja473
Level 2
Deventer, Netherlands

Hoi Quincy,

Nee het lukt me helaas niet om een korting te geven vanaf 2 nachten. Ik heb de kalender nu maar weer aangepast naar boeken vanaf 2 nachten, maar het liefst zou ik dat doen voor 1 nacht en dan een korting te geven vanaf 2 nachten. Ik kan alleen maar een korting geven voor week en maand. Als je hier een oplossing voor hebt, verneem ik  dat graag.

Vriendelijke groet,

Tanja

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.