Gasten gaan eerder weg

Gasten gaan eerder weg

Hallo allemaal, 

 

mijn eerste keer verhuren zit er op! 
de eerste gasten hebben geboekt voor een maand. 
Nu zijn ze door hun werk vandaag naar huis gegaan, 9 dagen eerder.

Nu wil ik mijn kalender weer openzetten alleen nu zegt die dat de gasten mij nog een 3e van de prijs moeten betalen. Hoe zit dit?

ik ben erg benieuwd.

groetjes Indira 

2 Antwoorden 2
Mirjam0
Level 10
Amsterdam, The Netherlands

Hoi @Indira53 
 Je kan bij  de gegevens van de gasten een wijziging  maken in de data  en het verblijf inkorten tot de datum dat ze zijn vertrokken. ( host modus:  gasten wiens reis je wil. inkorten>reserveringsgegevens> hulp >reservering wijzigen>verder data ,  accommodatie, aantal of prijs>   dan kom je in het venster waar je de data kunt veranderen. Een verzoek daartoe wordt aan  je gasten gestuurd, Wanneer zij daarmee akkoord gaan,  hoeven ze niet  het volledig  overeengekomen bedrag van de  huur te betalen en jouw kalender komt weer open te staan.  Je kan ook altijd. bellen met Airbnb, of schriftelijk overleggen.Schermafbeelding 2022-03-21 om 20.47.49.png

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

@Indira53 

Een reservering van een maand heeft altijd de "lange termijn" annuleringsvoorwaarden.

Dat betekent dat gasten geen geld terugkrijgen voor de resterende (maximaal 30) nachten bij annulering (of inkorten) van een dergelijke reservering.

Ik neem aan dat de reservering is geannuleerd of ingekort ? Anders worden de resterende 9 nachten niet vrijgegeven.

 

Voor overzict betalingen moet je in Transactie History zijn.

 

Voor "lange termijn" reserveringen wordt in termijnen betaald/uitbetaald, maar als de duur 1 maand was, is het ws gewoon in 1 termijn afgehandeld.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf