Hoe bereid je je voor op de zomer?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoe bereid je je voor op de zomer?

Quincy_0-1718370621750.png

 

De zomermaanden zijn vaak het drukst voor Hosts op het noordelijk halfrond. Met meer gasten die reizen boeken tijdens hun zomervakantie, is het essentieel dat verhuurders goed voorbereid zijn om hun gasten een geweldige ervaring te bezorgen ☀️

Voor dit belangrijke seizoen bereiden veel verhuurders hun huis voor en voeren ze misschien onderhoud en renovaties aan hun huis uit, zoals kamers een nieuw likje verf geven, hun advertenties/foto's bijwerken of lokale bezienswaardigheden en evenementen onder de aandacht brengen🏡

Hoe bereidt jij je voor op de zomermaanden en wat zijn de belangrijkste tips die je zou willen delen met andere verhuurders?

Ik kijk ernaar uit van je te horen!

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

8 Antwoorden 8
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Bob297 @Katja202 @Barbera0 @Kirsten266 @Mirjam0 @Mieke0 @Patricia3617 hoe bereiden jullie je voor op de zomermaanden? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

Ik bereid me het hele jaar hetzelfde voor.
Het grootste verschil voor de gasten is dat ze meer buiten in de tuin kunnen zitten. 

Kirsten266
Level 10
Heemskerk, Netherlands

Hier hetzelfde. Enige ingewikkelde vind ik altijd het wisselen van winter en zomer dekbed. Wanneer is het te warm/koud. Gelukkig zijn er ook nog extra dekens maar een verrijdbaar Tiny house voelt qua warmte toch altijd anders dan ons eigen huis

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dit is soms inderdaad erg lastig in te schatten. Op dit moment is het nog best fris in sommige delen van het land. 

 

Moet je qua onderhoud veel doen aan je tiny house @Kirsten266

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Begrijpelijk! Op Curaçao is het ook (bijna) altijd mooi weer 😃 

 

Moet je veel onderhoud doen @Bob297

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Bob297
Level 10
Bilthoven, Netherlands

@Quincy 
In NL beperkt.
In Curacao heb ik veel onderhoud.
Zon, zout, wind, regen. Veel onderhoud aan gevels en houtwerk buiten
Alle electrische apparaten gaan veel korter mee. Net een wasmachine vervangen die pas 4 jaar oud was.

Maar je moet het bijhouden, anders loopt het van je weg

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Dat is inderdaad erg veel onderhoud @Bob297! En wat zonde van de wasmachine zeg! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Patricia3617
Level 10
Maaseik, Belgium

hoi Quincy, 

 

Zoals je jouw geliefde het hele jaar door toont dat je ze graag zie en niet alleen met Valentijn; 

Er zijn geen speciale voorbereidingen bij Casa Sylva, ik zorg evengoed in alle seizoenen , heel het jaar door, jaar in jaar uit 😃  voor al mijn gasten ..

Enige verschil is dat er in de zomer, meer gasten zijn die voor de eerste maal bij ons komen en daar geven wij een wat meer ( moreel) ondersteuning , zoals vragen of alles goed gaat, zijn ze goed  installeert , en of hebben zij iets nodig ?? zo'n dingen .zie je ,?..

 

Groetjes allemaal , 

Patricia.

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf