Hallo allemaal,
Welkom op het forum “Verbeter je ruimte” - ik hoop dat je veel nuttige informatie, inzichten en advies van onze community hebt gevonden. Een van de geweldige dingen aan deze ruimte is dat degenen die aan hun hosting-reis beginnen een scherp oog op hun advertentie kunnen krijgen om die kleine probleempjes en overwegingen uit te werken waar ze misschien nog niet aan hebben gedacht. We willen graag dat je je advertentie voor dit doel deelt - hier is een handleiding over hoe je dat kunt doen op een manier die het makkelijker maakt voor je community om feedback te geven:
- Begin een gesprek om een onderwerp aan te maken 👈
- Noem je onderwerp “Feedback op mijn advertentie - (je naam en waar je vandaan komt)” bijvoorbeeld “Feedback op mijn advertentie - Quincy in Londen, VK”.
- Voeg een foto van je favoriete advertentie toe aan je bericht. Hierdoor valt het onderwerp meer op, krijgen kijkers een idee van het type advertentie dat je aanbiedt en kan je Community Management-team het gemakkelijker onder de aandacht brengen van de rest van de community.
- Deel iets over wat jouw probleem zou kunnen zijn. Dit kan een gebrek aan boekingen zijn, ontbrekende huisregels of zelfs je aangepaste URL.
- Plaats ten slotte een link naar je advertentie en voeg de tag “Feedback over de advertentie” toe aan de thread of iets anders waarvan je denkt dat het geschikt is, zoals het onderstaande voorbeeld:

Je kunt altijd iemand van ons Community Management team (inclusief mijzelf), of Umberto vragen als je hulp nodig hebt. En je kunt ook een link naar je feedback op mijn advertentie-onderwerp hieronder plaatsen!
Wat is je grootste zorg met je advertentie op dit moment in je reis waar je hulp bij wilt?
Vergeet niet een gesprek te starten om feedback op je advertentie te vragen door hier te klikken 👈
Bedankt,
Quincy