Hoe vraag ik om advertentie feedback op het Communitycentrum?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hoe vraag ik om advertentie feedback op het Communitycentrum?

AirbnbAdvertentieFeedback.png

Hallo allemaal,

Welkom op het forum “Verbeter je ruimte” - ik hoop dat je veel nuttige informatie, inzichten en advies van onze community hebt gevonden. Een van de geweldige dingen aan deze ruimte is dat degenen die aan hun hosting-reis beginnen een scherp oog op hun advertentie kunnen krijgen om die kleine probleempjes en overwegingen uit te werken waar ze misschien nog niet aan hebben gedacht. We willen graag dat je je advertentie voor dit doel deelt - hier is een handleiding over hoe je dat kunt doen op een manier die het makkelijker maakt voor je community om feedback te geven:

• Begin een gesprek om een onderwerp aan te maken 👈
  • Noem je onderwerp “Feedback op mijn advertentie - (je naam en waar je vandaan komt)” bijvoorbeeld “Feedback op mijn advertentie - Quincy in Londen, VK”.
  • Voeg een foto van je favoriete advertentie toe aan je bericht. Hierdoor valt het onderwerp meer op, krijgen kijkers een idee van het type advertentie dat je aanbiedt en kan je Community Management-team het gemakkelijker onder de aandacht brengen van de rest van de community.
  • Deel iets over wat jouw probleem zou kunnen zijn. Dit kan een gebrek aan boekingen zijn, ontbrekende huisregels of zelfs je aangepaste URL.
  • Plaats ten slotte een link naar je advertentie en voeg de tag “Feedback over de advertentie” toe aan de thread of iets anders waarvan je denkt dat het geschikt is, zoals het onderstaande voorbeeld:

Screenshot 2025-05-23 at 12.19.59.png

Je kunt altijd iemand van ons Community Management team (inclusief mijzelf), of Umberto vragen als je hulp nodig hebt. En je kunt ook een link naar je feedback op mijn advertentie-onderwerp hieronder plaatsen!

Wat is je grootste zorg met je advertentie op dit moment in je reis waar je hulp bij wilt?

Vergeet niet een gesprek te starten om feedback op je advertentie te vragen door hier te klikken 👈

Bedankt,

Quincy

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

2 Antwoorden 2
Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Katja202 @Bob297 @Kirsten266 @Henk66 @Mirjam0 @Mieke0 @Linda4831 @Patricia3617 @Cor4354  @Alice2015, ik tag jullie hier omdat dit (misschien) handig kan zijn 😊 

-----

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Alice2015
Level 7
Ouddorp, Netherlands

Dankjewel Quincy. Ik heb iets anders, merk dat het the community bezig houdt.   Om in je kalender privé notities te kunnen blijven maken , met je telefoon gaat dat nog niet, moet je een aanpassing maken door  professional tools in te schakelen.  Heb dat gevraagd aan de servicedesk en het antwoord is te ingewikkeld voor een niet native speaker en de vertaling verwarrend.   Het is alleen een tip, je zou er iets mee kunnen doen wellicht? Lijkt veel ingewikkelder dan het is.  Groet, Alice

Meer tools voor jouw doelen

Informatiecentrum

Gidsen over gastvrijheid, het beheren van je advertentie en het laten groeien van je onderneming.

Lokale hostclubs

Leer nieuwe dingen door online en bij meetups bij jou in de buurt contact te leggen met lokale hosts.