Hallo! Ik ben aan het oriënteren op slimme sloten ipv gewone...
Laatste reactie
Hallo! Ik ben aan het oriënteren op slimme sloten ipv gewone sloten. Hebben jullie hier ervaring mee in Nederland? Op het Eng...
Laatste reactie
Goedemiddag allemaal!
De voorjaarsschoonmaak is de perfecte tijd om je woning en de ervaring van je gasten nieuw leven in te blazen.
Begin met opruimen en vergeet niet te stoffen op plekken die je vaak overslaat, zoals plafondventilatoren en plinten. Maak je ramen schoon om meer zonlicht binnen te laten en geef je apparaten een grondige schoonmaakbeurt - veeg de koelkast, oven en magnetron schoon. Fris je zachte meubels op door gordijnen, kussens en zelfs vloerkleden te wassen.
Wat staat er op jouw ultieme voorjaarsschoonmaak checklist?
Deel het hieronder!
Quincy
@Katja202 @Bob297 @Kirsten266 @Henk66 @Mirjam0 @Mieke0 @Linda4831 @Patricia3617 @Cor4354 doen jullie een voorjaarsschoonmaak?
Een voorjaarsschoonmaak is te laat 😉
dan zitten we altijd eigenlijk vol dus ik plan altijd in januari en februari wat extra aandacht
Wij doen 4x per jaar een grote schoonmaak
@Quincy
Wanneer één van de villa's voldoende tijd vrij is
In elk geval voor de hoogseizoenen (kerst- en zomervakantie) omdat de tarieven dan het hoogst zijn en de gasten het meeste mogen verwachten
In een tropische omgeving waarbij gasten zand en zout meenemen de de lucht vochtig is, moet het helaas wat vaker