Quincy Community Manager London, United Kingdom Heb je de lokale cultuur in je inrichting verwerkt? Hallo allemaal Door lokale cultuur te integreren in je... Laatste reactie Hallo allemaal Door lokale cultuur te integreren in je inrichting creëer je een unieke sfeer voor je gasten en het is e... Laatste reactie
Frans110 Level 2 Schiedam, Netherlands Woningbeveiliging Beste community, Ik verhuur mijn appartement nu 2 jaar en he... Laatste reactie Beste community, Ik verhuur mijn appartement nu 2 jaar en heb grotendeels mooie en leuke ervaringen opgedaan met het ontvange... Laatste reactie
An50 Level 2 Alveringem, Belgium taal in standaardberichten Ik wil mijn gasten graag een standaard bericht versturen op ... Laatste reactie Ik wil mijn gasten graag een standaard bericht versturen op dag van aankomst.Natuurlijk wil ik er wel voor zorgen dat de gast... Laatste reactie
Patricia3617 Level 10 Zutendaal, Belgium Comfort Verblijven jullie soms zelf in jullie accomodatie om het com... Laatste reactie Verblijven jullie soms zelf in jullie accomodatie om het comfort ervan te kunnen ervaren en beoordelen ? Ik vraag dit omdat w... Laatste reactie
Jan8815 Level 1 Rotterdam, Netherlands Geschorst. Beste Team, Mijn advertentie is geschorst geworden 3 persoon... Beste Team, Mijn advertentie is geschorst geworden 3 persoonskamer.Deze gasten die een slechte reactie gaven , wisten goed da...
Christoph3954 Level 1 Verdeling van het huis Ik heb 5 kamers te huur met elk een tweepersoonsbed. Ik wil ... Laatste reactie Ik heb 5 kamers te huur met elk een tweepersoonsbed. Ik wil dit in de advertentie plaatsen maar vind niet hoe en waar Laatste reactie