13 mei: CEO Brian Chesky zal het hebben over het nieuws van vorige week en jullie vragen beantwoorden.

Airbnb
Official Account

13 mei: CEO Brian Chesky zal het hebben over het nieuws van vorige week en jullie vragen beantwoorden.

BeloRauschBG.png

 

Vorige week kondigde CEO Brian Chesky het moeilijke nieuws aan dat we het aantal werknemers van Airbnb aan het verminderen zijn, en we weten dat je je misschien afvraagt hoe dit van invloed kan zijn op onze host community. Het zal een beetje tijd kosten om al je vragen te beantwoorden, dus we waarderen je geduld terwijl we een aantal van de veranderingen intern doorwerken. 

 

In de tussentijd zullen we hier in het Communitycentrum beschikbaar blijven. En Brian zal terug zijn voor een andere live Host Update om 15.00 uur. PT woensdag 13 mei. Hij zal delen waar we ons op richten, vragen van hosts beantwoorden, en nog veel meer. 

 

Om het live te zien, ga naar Airbnb.nl/live, of je kunt de herhaling na het evenement zien.

4 Antwoorden 4
Sina25
Level 7
Emst, Netherlands

Ja, erg jammer dat dit noodzakelijk is.

 

Ik maak me als host wel een klein beetje zorgen over de financiën. Dit bericht kwam in de krant, maar ik merk ook al dat sinds een paar weken de uitbetalingen een dag langer duren.

 

Kan het ook zo zijn dat we straks helemaal niet meer uitbetaald krijgen?

@Airbnb @Quincy 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Sina25, dit is wat ik gehoord heb. 

 

"Ons oorspronkelijke doel was om de eerste partij betalingen medio april uit te voeren en helaas lopen we een beetje achter. We weten hoe belangrijk deze betalingen zijn, en het spijt ons. We werken zo hard als we kunnen om weer op de rails te komen."

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Momo47
Level 1
Netherlands

Hoe bestaat het in godsnaam dat als je gemiddelde of flexibile annuleringsvoorwaarden hebt dat je dan naast het net vist qua vergoeding uit het Covid-19 potje? Je stelt je flexibel op maar vervolgens krijg je 0,0 terug? Terwijl de verhuurders die strenge voorwaarden hanteren wel een tegemoetkoming krijgen!

Donna964
Level 1
Zaandam, Netherlands

Snap hier inderdaad ook niks van, belachelijk en baal hier heel erg van.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf