Advertentie helemaal verwijderen (dus niet op non actief maar écht weg)

Maaike0
Level 2
Rotterdam, Netherlands

Advertentie helemaal verwijderen (dus niet op non actief maar écht weg)

Dag, ik heb drie advertenties actief, en een is niet actief, die had ik ooit aangemaakt maar klopte niet. Ik wist toen nog niet hoe ik advertenties kon veranderen dus had simpelweg een nieuwe aangemaakt.

Maar die ene wil ik eigenlijk gewoon 'echt' weg hebben, hoe werkt dat? Ik heb hem nu op non actief staan, maar doe er toch nooit wat mee.

Alvast bedankt voor het antwoord, groetjes! Maaike

15 Antwoorden 15
Truce0
Level 1
Overpelt, Belgium

ja, ik wil ook mijn advertentie verwijderen, maar het lukt mij van geen kant, wie heeft hier een antwoord op??

Brigitte75
Level 1
Ghent, Belgium

ik wil stoppen als verhuurder, het is niet normaal dat men air bnb niet kan bereiken

Astrid47
Level 1
Berlin, Germany

Permanent je advertentie deactiveren
 
Om je advertentie definitief te deactiveren:
 
  1. Ga naar Dashboard en klik links onder op "Beheer Advertentie en Kalender" voor de advertentie die je wilt uitschakelen
  2. Selecteer Basics aan de linkerkant van het scherm
  3. Klik op deze advertentie uitschakelen helemaal onderaan de pagina

 

Serena114
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Het lukt mijn niet de advertentie te verwijderen.

Ik heb je stappen gevolgd maar kan basics niet vinden.

Nog andere stappen die ik kan volgen?

 

Serena

Maaike0
Level 2
Rotterdam, Netherlands

Nee begrijp precies wat je bedoelt want het is mij tot op heden ook nog steeds niet gelukt 🙂 groot raadsel 🙂 de advertentie staat dan op non actief maar ik wil de advertentie gewoon helemaal  weg, niet meer zien etc want doe er toch niets mee. Heb hem ooit paar dagen actief gehad maar wil hem gewoon WEG 🙂 schijnt erg lastig te zijn?

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

 

Gelukkig zit er een goed helpfunktie in Airbnb voor alle mogelijkheden:

 

https://www.airbnb.nl/help/article/476/how-do-i-snooze-or-deactivate-my-listing

 

https://www.airbnb.nl/help/article/240/how-do-i-cancel-my-account

 

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Ilona61
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Het ene artikel verwijst naar het verwijderen van je account, dat is niet wat wordt gevraagd. Het andere artikel verwijst juist naar het deactiveren van een advertentie voor onbepaalde tijd, maar niet naar hoe de advertentie permanent kan worden verwijderd. Dit kan denk ik niet, het is mij nog niet gelukt. 

 

Karen635
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Je advertentie permanent deactiveren

Om je advertentie permanent te deactiveren:

  1. Ga naar Je advertenties op airbnb.com en selecteer een advertentie
  2. Klik op Advertentie beheren
  3. Klik onder Status advertentie op Advertentie deactiveren
  4. Volg de instructies om je advertentie te deactiveren

Je kunt je advertentie niet permanent deactiveren wanneer je aankomende reserveringen of reserveringsaanvragen hebt. Eerdere recensies van je advertentie blijven op je openbare profiel staan en kunnen niet verwijderd worden.

Chiela1
Level 1
Deventer, Netherlands

Dit werkt niet als je een advertentie niet hebt afgemaakt, dat is het onhandige hiervan. Ik heb een advertentie gestart die niet heb afgemaakt en daar kun je helemaal niks meer mee...

Ik wil de advertentie en het account helemaal verwijderen, ik heb het net aangemaakt, maar snap er helemaal niets van en wil hem nu toch weg hebben.  Ik word er helemaam zenuwachtig van en vind het heel vervelend dat er nergens een mogelijkheid is om alles te verwijderen. Ook dat ik nergens contact op kan op met airbnb vind ik ook heel vervelend.

 

Wie weet hoe ik hier weer van af kom?

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Hallo,

Zoals hierboven OOK al is aangegeven:

https://www.airbnb.nl/help/article/240/how-do-i-cancel-my-account

met vr.gr.,Emiel

Maaike0
Level 2
Rotterdam, Netherlands

Dag allemaal, het is mij helemaal duidelijk hoor 🙂 willen mensen die hier nog vragen over hebben even een eigen bericht aanmaken, krijg het nu elke keer weer als notificatie 🙂 thanks 🙂 

Alcara0
Level 2
Bruges, Belgium

hoe verwijderd men een advertentie definitief?

Willem74
Level 2
Antwerp, BE

Ik wil mijn profiel verwijderen maar jullie doen die verwijdering niet. stop het eens. want ik zit steeds met reserveringen die ik niet wil

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf