Advertentietekst wordt niet aangepast

Kim72
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Advertentietekst wordt niet aangepast

Dag allemaal,

Ik heb het volgende probleem: mijn advertentietekst heb ik (meermalen) gewijzigd, maar op een of andere manier wordt alleen de eerte tekst die ik ooit schreef zichtbaar wanneer de advertentei gepubliceerd wordt. Herkent iemand dit probleem? Weet iemand wat te doen? Als ik wijzig, komt er netjes 'wijzigingen opgeslagen' in beeld, maar er verandert niets. 

Dank alvast voor jullie hulp! 

Kim

9 Antwoorden 9
Foppe0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Hoi Kim,

 

Ik loop steeds tegen precies hetzelfde probleem aan. Ik kan je dus niet helpen en hoop dat er iemand is die raad weet met ons probleem....

 

Groet, Foppe

Leo20
Level 2
Oppenhuizen, Netherlands

Ik heb hetzelfde ervaren. Kom er ook niet uit. Dit zou toch via de helpdesk geregeld moeten kunnen worden.

Maar dat is ook niet helder. Ik weet niet waar ik met zoiets terecht kan.

Kim72
Level 1
Amsterdam, Netherlands

mmmm...dat schiet niet erg op dan! Hebben jullie een telefoonnummer van die geheimzinnige helpdesk misschien? 

Dank je wel!

Foppe0
Level 1
Amsterdam, Netherlands

Eindelijk opgelost!  Bij het aanpassen van je tekst kun je bovenin switchen tussen Engels en Nederlands. Als je bovenin niet naar de juiste taal switcht, dan wordt je aangepaste tekst niet gepubliceerd in de advertentie. Simpel op te lossen dus door even van taal te switchen.

 

Zoals vele anderen kon ik nergens vinden hoe je met iemand van de helpdesk in contact kunt komen. Via email kan dat! Je moet in het help menu een vraag stellen. Je kunt vervolgens aangeven of het (automatische) antwoord je helpt. Geef je aan dat je niet gehoplen bent, dan kun je per email een vraag stellen aan de helpdesk. Dat heb ik gedaan en binnen een uur werd ik gebeld door de helpdesk.

 

Foppe

 

Mieke0
Level 8
Amsterdam, The Netherlands

Klopt helemaal; je moet idd de aanpassingen in de juiste taal doen en er ook opletten dat je in de juiste website zit.

Op de facebook pagina van de hosts in Amsterdam vind je veel info wat betreft telefoonnummers ed.

Vroeger stond dit ook duidelijk vermeld op de bevestiging die je kreeg na een boeking en nu moet je een stap verder zoeken. Kijk even of je een oude bevestiging kunt ophalen (via jouw reserveringen) en dan vind je het nummer vanzelf en dan op ene sticker op de pc plakken.

het is heel makkelijk te onthouden ook: 020 - 5 222 333

Mieke

Leo20
Level 2
Oppenhuizen, Netherlands

Ik krijg mijn tekst niet gewijzigd: Er staat dat ik honden heb in huis, wat niet zo is. Ik krijg het via "bewerken" niet gewijzigd na alles geprobeerd te hebben. Ik heb ten einde raad de helpdesk gebeld, maar krijg dan een amper verstaanbaar engels sprekende Aziatische

dame aan de lijn. Daar mijn engels ook niet "je van het is", werd het niets en heb ik maar opgehangen.
Ik vind dit ronduit bedroevend slechte service: ik zal niet de enige zijn die hiermee kampt.
Hoe krijg ik dit Airbnb aan het verstand gebracht?

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Leo20,

 

Ga naar: Beheer advertentie -> Voorzieningen -> Bewerken -> Logistiek -> Bewerken.
"Af"-vinken: Er zijn hier huisdieren aanwezig
En dan opslaan.

 

Er staat in je advertentie niet dat er honden zijn, zo te zien.

 

Succes ermee.

 

Met vriendelijke groeten,
Cor.

Leo20
Level 2
Oppenhuizen, Netherlands

Cor, ontzettend bedankt ! Hieruit blijkt, dat er nog heel wat te verbeteren valt door Airbnb.
Jouw simpele oplossing heb ik langs de reguliere weg nog in geen week kunnen vinden.

Cor3
Level 10
Langerak, South Holland, Netherlands

Hi @Leo20,

 

Geen dank. Dit soort zaken zijn de bedoeling van de Community 🙂

 

Het is ook eigenlijk wel begrijpelijk dat sommige dingen enigszins verborgen lijken te zitten.

Komt wel meer voor bij software met redelijk veel functionaliteit/mogelijkheden 😞

 

Zelf loop ik van tijd tot tijd, alles een beetje langs.

Want soms worden er mogelijkheden toegevoegd, zonder dat er vooraf melding van gemaakt wordt door Airbnb.

Zoals: Extra voorzieningen die dan aangevinkt kunnen worden, bijvoorbeeld.

 

Succes ermee.

 

Met vriendelijke groeten,
Cor.

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf