Airbnb locatie gezocht

Karlyn0
Level 2
Veldhoven, Netherlands

Airbnb locatie gezocht

Beste Airbnb verhuurders.

 

Ik verhuur mijn woning nu al met veel plezier 10 maanden op Airbnb in omstreken van Eindhoven. 

 

Vind het heerlijk om te doen en vroeg me af of iemand anders extra medeverhuurder zocht rondom Eindhoven? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je niet altijd in de buurt bent verhuren af en toe lastig kan zijn en ik zou die diensten kunnen verlichten door schoon te maken en gezellig op te leveren. 

 

Tegen een leuke schappelijke overeenkomst. Mocht iemand iets in deze richting zoeken en anders iedereen veel plezier gewenst met zijn verhuren. 🙂 

 

Liefs, 

karlijn 

9 Antwoorden 9
Jeanine67
Level 2
NL

Hallo Karlijn. Ik woon in Meerhoven en ben bezig mijn advertentie aan te maken maar kom nogal wat onduidelijkheden tegen. Ik zou graag hulp hebben van een medeverhuurder voor het optimaliseren van de advertentie en hulp in de toekomst. 

Jeanine67
Level 2
NL

Hoe kom ik in contact met een mede-verhuurder? Ik heb geantwoord op een bericht van een airbnb-verhuurder maar weet niet of dit bericht ook verstuurd is.

Allan133
Level 2
Groningen, Netherlands

Hi @Jeanine67, volgens mij moet je de starter van dit onderwerp benoemen (@Karlyn0 )

Veel succes met de verhuur!

Allan dankjewel voor de tip!

Jeanine67
Level 2
NL

Hi @Karlyn0 , ik zou graag meer informatie ontvangen m.b.t. je bericht over mede-verhuurder rond Eindhoven.

Karlyn0
Level 2
Veldhoven, Netherlands

Hoi Jeanine, 

 

Als je me een mailtje stuurt kunnen we even een afspraak maken.

**

 

groetjes,

 

Persoonlijke informatie verborgen - Communitycentrum Richtlijnen

Karlyn0
Level 2
Veldhoven, Netherlands

Done😉

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Karlyn0@Jeanine67,

 

Kijk uit met het delen van je e-mail want dit blijft natuurlijk een publieke forum. Ik heb je e-mail verborgen voor je eigen veiligheid. Je kunt het beste een privé bericht naar elkaar sturen (zie afbeedling). 

Screenshot 2019-05-03 at 16.33.54.png

 

 

Gr, 

 

Quincy 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf