BNB uitbesteden

Benjamin966
Level 1
Antwerp, Belgium

BNB uitbesteden

Hi,

 

Wij zijn bezig met het uitbouwen van een bnb in Antwerpen centrum. Het is een gebouw met 3 appartementen waarvan 1 nu succesvol op Airbnb staat.

 

Het loopt zeer goed maar wij kunnen het onderhoud (vooral de schoonmaak) niet langer zelf opvolgen. Iemand hier ervaring mee? Buiten de regio kan je bedrijven vinden voor de uitbesteding, in Antwerpen zelf vind ik er geen.

 

Doen jullie beroep op een poetsbedrijf? Hoe doen jullie dat met de uren? Onze poetsfirma weigert bv om de bedden op te dekken etc...

 

Dank voor de hulp 🙂

 

Grt,

Benjamin

4 Antwoorden 4
Florian576
Level 2
Maldegem, Belgium

Goeiemiddag,

Bij overnachtingen als huurder in grote steden werd ik al dikwijls onthaald door jobstudenten.

Ik weet niet hoe officieel je alles aapakt maar dat lijkt me wel een haalbare kaart waarmee je volledig in orde bent met rva, belasting, etc

Mvg,

Florian

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ik heb begrepen dat er soms ook via Facebook gezocht wordt naar schoonmakers etc. @Benjamin966 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

@Benjamin966  wij zijn een bedrijf gevestigd in Antwerpen Deurne en doen al het een en ander aan schoonmaak van verschillende bnb's. Je zou altijd even een keer checken op onze website of stuur een email naar info@j-delta.com. Wij hebben scherpe prijzen en uitgebreide services op maat en hebben al voor vele deze probleem opgelost en komen hier ook goedkoper mee uit.

Laat me wat weten ok

Annelies79
Level 1
Antwerp, Belgium

hoi Benjamin, enige tips over welk bedrijf je kunt adviseren ? tx!

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf