Beloning bij aandragen nieuwe verhuurders

Maartje1
Level 1
Rotterdam, Netherlands

Beloning bij aandragen nieuwe verhuurders

Een tijd terug zag ik dat je 91.- kunt verdienen als je nieuwe verhuurders aandraagt. Ik heb destijds het e-mailadres van mijn schoonouders ingevuld en na een paar maanden besloten zij ook daadwerkelijk verhuurder te worden op Airbnb. Inmiddels hebben mijn schoonouders hun 3e gast ontvangen, maar heb ik de beloning nog niet gekregen. Weet iemand hoe dit afgehandeld wordt? 

2 Antwoorden 2
Ronny2
Level 1
Destelbergen, Belgium

ik heb destijds ook een nieuwe verhuurder aangebracht en geen beloning gekregen .......omdat zijn eertse verhuurder maar 1 nacht verbleven heeft....

toch heb ik voor airbnb een nieuwe verhuurder aangebracht die ondertussen al zeer veel verhuringen gehad heeft

ik heb toen een mail gestuurd naar airbnb met de klacht en nadien hebben ze le uitbetaald

 

onlangs bracht ik weer iemand aan en van hetzelfde laken een broek...opnieuw nig steed niet uitbetaald 

 

Veerle1
Level 1
Beauraing, Belgium

Ik heb ook een verhuurder aangebracht en in mijn account staat dat ik een tegoed heb van €42 terwijl in de voorwaarden nochtans iets staat van 150 USD. Ik wou dit bedrag nu gebruiken bij een reservering maar ik heb hier geen code voor gekregen dus weet ik niet hoe het moet. Ik zoek me rot op de site om Airbnb zelf te kunnen contacteren maar vind geen adres. Jij zei dat je hen gemaild had, naar welk adres zou ik dan kunnen mailen?

Hopelijk kan jij me verder helpen want dit werkt echt frustrerend, niet eens een helpdesk.

Alvast bedankt!

Veerle

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf