Ben jij ooit door je gasten uitgenodigd om samen een activiteit te ondernemen?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ben jij ooit door je gasten uitgenodigd om samen een activiteit te ondernemen?

1 - stock-photo-la-mar-vista-by-bettinabogar-145816565_HR1.jpg

 

Hallo, allemaal,

 

Gastvrijheid kan een zeer verrassende ervaring zijn: Mensen van over de hele wereld komen naar jouw huis en dit betekent dat je een beetje van elke cultuur kunt leren kennen terwijl je thuis op de bank zit te praten met je leuke gasten.

 

Soms kun je het zo goed met de gasten vinden dat je meer tijd met hen kunt doorbrengen dan je gepland had.

 

Ben jij ooit door je gasten uitgenodigd om iets met hen te doen?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

3 Antwoorden 3
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo @Quincy 

 

Wij hebben inderdaad weleens gasten uitgenodigd om bij ons te komen eten en dat levert altijd leuke gesprekken op al hebben wij of de gasten daar soms wel Google translate bij nodig maar dat maakt niet uit. Je hoort en leert op die manier de gewoontes in hun land en zij die van ons.

 

Van onze dochter die 3 maanden door New Zealand aan het reizen is (en ook zoveel mogelijk via airbnb boekt) hoorden we dat ze met haar hosts werd meegenomen om glow worms te zien en weer door een ander om een gezellig optreden van haar host in een pub bij te wonen.

 

Groeten,

Lia

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ik kan me nog herinneren dat ik een gast had die zich afvroeg wat ik aan het eten was (Boerenkool). Ik heb hem vervolgens uitgenodigd om het uit te proberen en even uitgelegd dat dit een typisch Nederlandse gerecht is. Gelukkig vond hij erg smakelijk :-).

 

Wauw, wat gaaf dat haar host zo ondernemend is @Wim-En-Lia0

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Quincy 

 

Dat was natuurlijk heel leuk en gezellig voor je gasten, fijn dat ze de boerenkool lekker vonden! 

 

Onze dochter is ondertussen al bij haar 6e adres zei ze vanmorgen dus we zien veel foto's en filmpjes voorbij komen daarvan, heel leuk! Ze is na die 3 maanden rondreizen een echte ervaringsdeskundige, misschien dat ze dan nog goeie tips voor ons heeft 🙂

 

 

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf