Betaling door AirBnB niet ingevoerd

Flemming2
Level 2
Almere, Netherlands

Betaling door AirBnB niet ingevoerd

wij hebben 2 boekingen op dezelfde dag gehad afgelopen 18 april. nu heeft airbnb voor de ene boeking wel uitbetaald en voor de andere hebben wij geen betaling ontvangen. Dit betrefd 2 gasten die ingecheckt hebben en vervolgens na bed, douche en handdoeken gebruikt te hebben, drinken en versnaperingen genuttigd hebben van het huis op hun kamer, een paar uur later weer vertrokken met mededeling dat de afstand naar Amsterdam tegenviel en zij in Amsterdam centrum geboekt hebben. dat zij uit willen gaan in amsterdam en direct hun bed weer in willen kunnen rollen. we kregen te horen dat we geweldige hosts zijn en een perfecte locatie. Hun gedrag was behoorlijk hautin en associaal.

 

reisafstand citycentrum amsterdam staat benoemd in de advertentie en de reisadviezen die wij gaven gaven ook aan welke tijd ermee gemoeid gaat. de advertentie staat nog steeds gereserveerd en wij kunnen nu geen andere boekingen ontvangrn. we hebben streng restitutie beleidt en ook al hadden we flexibel dan nog was de boeking definitief en niet herroepbaar omdat er geen sprake is van verzachtende omstandigheden. 

 

Ik verwacht wel dat airbnb gaat uitbetalen omdat er anders gewoon misbuik wordt gemaakt van de gasten. Ik heb dit nog niet eerder zo meegemaakt.

3 Antwoorden 3
Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

Heb je al telefonisch contact opgenomen met airbnb?

Je hebt dit ook al eerder gepost he? Of vergis ik me en zit ik er helemaal naast?

nee nog geen contact gehad. op welk nummer?

Hissie-En-Tonnie0
Level 5
Groningen, Netherlands

020 5222 333

wel rekening houden met lange wachttijden

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf