Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?

Games.jpg

 

Hallo, iedereen,

 

Ik was onlangs aan het praten met een host die als tip gaf om bordspelletjes in logeerkamers achter te laten voor je gasten. Een kaartspel bijvoorbeeld opent eindeloze mogelijkheden van spelen. Ik adviseer je om niet Monopoly te spelen, zodat je elkaar niet in de haren vliegt :-).

 

Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?  Wat zijn jouw favoriete bordspellen?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

37 Antwoorden 37
Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Hallo Quincy,

 

Ja wij hebben een leuke wit houten krat op wieltjes met daarin verschillende spellen waaronder ook een kaartspel, tijdschriften en boeken (Nederlands en Engels) en info over Nederland. Gasten reageren daar regelmatig op en zeggen dat ze dat zo leuk vinden.

Als we zelf op vakantie gaan hebben we ook altijd Rummicub en een kaartspel bij ons, gewoon gezellig.

 

Groetjes,

Lia

Ingrid394
Level 2
Harderwijk, Netherlands

leuk idee, van dat kratje op wielen!

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ja die kunnen ze handig naar zich toe trekken, we hebben ook zo'n  speelgoedkrat met boekjes, speelgoed en speelkleed voor de kleintjes. Daar krijgen we ook regelmatig leuke reacties op.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Inderdaad een leuk idee @Wim-En-Lia0 :-). 

 

De kaartspellen doen het redelijk goed bij mij! Alle andere bordspellen zijn nog nooit aangeraakt volgens mij! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Nico107
Level 1
Uitwellingerga, Netherlands

zelf zijn we eens toevallig  naar een  rommelmarkt geweest en hebben daar verschillende spelletjes en ook boeken gekocht .Toen we vertelden dat het voor onze visite was kregen we zelfs nog een kinder boek gratis mee.Er wordt zeker gebruik van gemaakt

 

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Leuk idee in een krat , je merkt idd vaak dat de mensen het leuk vinden dat er iets is voor groot en klein !!

Emiel1
Level 10
Leeuwarden, The Netherlands

Mijn gasten zijn overwegend (internationale) studenten of onderzoekers, die doen wel eens een spelletje op hun Smartphone, maar zitten niet te wachten op Ganzebord, Mens-erger-je-niet of Halma.

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hallo @Emiel1! Ik heb mijn gasten nooit een bordspel zien spelen maar wel een potje kaarten :-). Meestal zijn mijn gasten de stad aan het verkennen en daarom zie ik ze bijna nooit! 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Ingrid394
Level 2
Harderwijk, Netherlands

Ja ik heb een paar deks kaarten, een pokerspel, picture-it en scrabble liggen! Als je nog meer tips hebt, dan hoor ik het graag!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Monopoly? (Engelse versie) 😉 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Wij hebben eigenlijk wel veel spellen liggen. Van poker tot betoverde doolhof. Zelf Twister tot groot vermaak van groot en klein 🙂 

Ons appartement leent zich ook goed tot vermaak binnenshuis en op een verhoogd gedeelte in de woonkamer staan de spellen en een tafeltje met een schaakspel erop. Er zijn ouders die zeggen dat de kids alleen maar daar wilden zitten en aan het spelen waren. 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Ha, Twister is wel een goed idee @Sineke0

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Ja echt he , laatst waren er 6 gezellige dames (zo noemden ze zichzelf) en ik hoorde zo verschrikkelijk veel gelach dat ik zelf ook moest lachen en dat bleek dus om Twister te zijn. Ze hadden lettelijk en figuurlijk in een deuk gelegen haha !!

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

Ja dan zie je wel dat ze het echt waarderen 🙂

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf