Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?

Games.jpg

 

Hallo, iedereen,

 

Ik was onlangs aan het praten met een host die als tip gaf om bordspelletjes in logeerkamers achter te laten voor je gasten. Een kaartspel bijvoorbeeld opent eindeloze mogelijkheden van spelen. Ik adviseer je om niet Monopoly te spelen, zodat je elkaar niet in de haren vliegt :-).

 

Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?  Wat zijn jouw favoriete bordspellen?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

37 Antwoorden 37

Verschillende spellen voor groot en klein! Rummicub, triominos, kaartdeks, stratego, galgje,pokertafel, een grote spellendoos met heel veel bordspelen. Voor de kleinsten afwasbare stiften/kleurtjes en een grote ikea-tekenrol. Voor buiten kubb, petanque, allerlei opgeblazen spul voor het zwembad. Krijg hele leuke reacties hierop!

En die twister zet ik bij op mijn winkellijstje!

Bedankt voor de tip.

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

Graag gedaan en wat heb jij ook een boel dingen geregeld voor je gasten , leuk hoor !! 

 

Voor buiten heb ik ook stoepkrijt en dat mag overal behalve op de garagedeuren , stiften voor binnen doe ik niet want het is al genoeg werk om alles schoon te houden. 

 

Hoe doe jij dat met handdoeken bij het zwembad , mogen gasten de handdoeken uit de badkamer gebruiken of heb je speciale badlakens ? Ik vraag als ik zie dat het mooi weer wordt/is of gasten zelf badlakens meenemen , dus ik ben benieuwd hoe jij dat doet. 

Hoi Sineke,

 

Ik heb voor de badkamers alles in het wit, dus liever niet deze buiten... ik heb grote donkere handdoeken voor het zwembad, ze liggen ook in het poolhuis. Tot hier toe werkt dit goed!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Hey @Anita498, wat leuk zeg! Wat vinden internationale gasten van alle spelletjes? 🙂 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Hey Quincy,

 

Ze worden door alle gasten gebruikt, dus dat is positief! Ik heb ook gezorgd dat overal een Engelstalige handleiding bijzit. 

Bedoeling is om er elk jaar wat bij te vullen. 

Dit jaar hebben we een kleine bibliotheek bijmekaar gesprokkeld : Nederlandstalig en Engelstalig, deel romantisch, deel misdaad. De boeken veranderen toch van plaats!

Maar altijd op zoek naar leuke ideetjes!

Joke15
Level 2
Kockengen, Netherlands

Wij hebben ook spelletjes en boeken, ook van die houten raadseldoosjes die je in elkaar moet zetten. Leesboeken maar ook boeken over de geschiedenis - van de omgeving. Daarnaast kaarten. Staan in een boekenkastje. Ik zet twister ook op mijn lijstje.

Ik zie dat het allemaal regelmatig wordt gebruikt....sowieso merk ik dat gasten het huisje echt verkennen.

Margot-and-Steven0
Level 1
Zaandam, Netherlands

Ja ik heb verschillende bordspelen klaarliggen en een pak.met kaarten.

Wat kan je doen, als gasten de kamer die ze huren voor een week. Moeder en 2 dochters een rotzooi er van maken. Het lijkt wel op een kledings ontploffing. Paar keer met moeder gesprokken. Maar het heeft niets uitgehaald. Jongste dochter is vandaag de hele dag in de kamer gebleven met alle lichten aan. Moeder en oudste dochter gingen samen op stap. Eten overal, ik probeerde van alles om de communicatie zo vriendelijk mogelijk hierover te houden. Ik heb dit nog nooit zo mee gemaakt. En wil dit in gevolg vermeiden. Hoe doe ik dat??

Ik heb ook weleens gasten die uit een ontplofde koffer leven , moeten ze zelf weten als het maar redelijk netjes is als ze gaan. Het licht aan tja als ze thuis zijn vind ik het niet erg , als ze de hele dag weg zijn vind ik het erg zonde van de energie en ik heb weleens als ik handdoeken moest wisselen alle lichten uitgedaan. Ik ga er niet speciaal voor naar binnen. Je kunt dit vrijwel niet vermijden want je kunt het nou eenmaal niet aan iemands neus zien hoe ze zich gedragen in jouw huis (jammer genoeg) er zit dus niets anders op dan goed schoonmaken als ze na een week zijn vertrokken en ik hoop voor je dat het daar bij blijft.

 

Wim-En-Lia0
Level 10
Vianen, Netherlands

@Sineke0 @Quincy @Margot-and-Steven0 @Anita498 @Ingrid394 

 

De Kletspot hebben wij er nu ook bij, is misschien ook nog een leuke tip voor jullie, die is er ook met kaartjes in het Engels https://www.kletspot.nl/

 

Fijn weekend allemaal,

Lia

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

@Wim-En-Lia0  Leuk en goed idee , misschien zelf eens zoiets maken 🙂 

Ingrid394
Level 2
Harderwijk, Netherlands

Dat is een leuke tip! Dank je!

Bedankt voor de tip Wim en Lia 

Karin417
Level 1
IJsselmuiden, Netherlands

Hallo allemaal,
wij als gelukkige eigenaren van Apart Via Claudia Augusta in Ried im Oberinntal,  hebben een speelruimte/honk voor groot en klein 🙂 met o.a.
elektronisch dartspel, sjoelbak, tafelvoetbalspel, Airhockey, levensgrote schoolborden en een computerhoek met X-Box en PSP2.
In elk appartementen liggen boeken en tijdschriften in verschillende talen en niet te vergeten bordspellen, kaarten en voor de kleinere gast kleurboeken en kleurtjes.

In de schuur liggen er spe(e)lattributen voor het verwarmde zwembad met jet-stream (operationeel van 1 juni - 1 oktober), zoals duikparels, luchtbed/band
en spelletjes voor in de tuin  (golf, tennis, ringgooien enz).

Voor leuke tips houden wij ons graag aanbevolen...

Griass Enk,

Karin en Gert van den Oever

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Wauw, wat een aanbod zeg @Karin417! 🙂 

 

Hebben jullie ook veel leuke reacties ontvangen van je gasten? 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf