Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?

Games.jpg

 

Hallo, iedereen,

 

Ik was onlangs aan het praten met een host die als tip gaf om bordspelletjes in logeerkamers achter te laten voor je gasten. Een kaartspel bijvoorbeeld opent eindeloze mogelijkheden van spelen. Ik adviseer je om niet Monopoly te spelen, zodat je elkaar niet in de haren vliegt :-).

 

Biedt jij bordspelletjes aan je gasten?  Wat zijn jouw favoriete bordspellen?

 

Quincy

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

37 Antwoorden 37
Virginie133
Level 2
Gistel, Belgium

bij ons zijn we gestart met enkele gezelschap spellen in de kast en ondertussen hebben we een speelkoffer gevuld met gezelschap spellen voor groot en klein, kleurboeken tot leesboeken. veel mensen met kinderen zijn super blij dat de kinderen zich kunnen vermaken binnen in onze appartementen 

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Leuk @Virginie133! En bovendien ook erg fijn dat je gasten het waarderen. 

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Celestine11
Level 2
Gelderland, Netherlands

Ja, ik heb zelf een kastje gemaakt in mijn yurt, met daarin heel diverse boeken en niet-alledaagse maar wel makkelijke spellen. Ook zijn er tekenspullen en mandela kleurboeken. In plaats van een gastenboek heb ik een 'inspiratieboek', waarin ik zelf wat vertel over de yurt en wat mij inspireert en waarin ik mensen uit nodig iets te delen wat hen inspireert, of iets anders wat ze willen delen. Dat is nu een heel mooi boek aan het worden. Van de spellen en tekenspullen wordt zeer zeker gebruik gemaakt.

Ingrid-En-Joost0
Level 2
Brummen, Netherlands

Spelletjes doen het erg goed bij ons, maar de meeste complimenten krijgen we over de houten trein die in twee manden in de kast ligt. Die is met name ook leuk voor jonge kinderen om samen met een ouder te doen, waar ze zich tijdens zo’n (korte) vakantie wat meer de tijd voor gunnen.

Bij grotere kinderen is de berg duoskelter zeer in trek en geschikt voor hun gevoel van vrijheid op het park.

@Ingrid-En-Joost0  leuk idee met die trein en een skelter zijn de kids hier ook vaak blij mee. De trampoline is weer kapot en zit te twijfelen of ik een nwe aanschaf , als ik het doe dan met een bord erbij ALLEEN VOOR KINDEREN. 

Succes !

 

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

@Sineke0, wat vervelend dat de trampoline kapot is gegaan. Heb je onderhand weer nieuwe aangeschaft? Of laat je het hier bij?

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Sineke0
Level 10
Mill, Netherlands

@Quincy ik zit nog te twijfelen 🙂 als ik het doe is hij misschien weer snel kapot , doe ik het niet dan zit ik met een gat in de grond. De pomp van het zwembad is ook kapot en nog wel wat dingetjes dus nog ff kijken wat ik doe !!

Quincy
Community Manager
Community Manager
London, United Kingdom

Oef, hopelijk gaat het allemaal niet te veel kosten @Sineke0

-----

 

Please follow the Community Guidelines // Volg de communityrichtlijnen

Artikelen lezen in het Informatiecentrum

Je woning klaarmaken voor gasten
Tips van Airbnb Plus-hosts: attent zijn voor je gasten
Gasten ondersteunen tijdens hun verblijf